Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #1 Skrevet 7. mars 2016 Hei! Dette er nok merkelig spørsmål men jeg ønsker å komme i kontakt med mulige vondtekstsofre fra Bømlo / Stord for de siste 15 årene, uansett om det er anmeldt eller ikke Anonymous poster hash: 92e9e...5bb
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #2 Skrevet 7. mars 2016 Hei! Dette er nok merkelig spørsmål men jeg ønsker å komme i kontakt med mulige vondtekstsofre fra Bømlo / Stord for de siste 15 årene, uansett om det er anmeldt eller ikke Anonymous poster hash: 92e9e...5bb Fordi at? Anonymous poster hash: 0e09a...082
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #3 Skrevet 7. mars 2016 Hei! Dette er nok merkelig spørsmål men jeg ønsker å komme i kontakt med mulige vondtekstsofre fra Bømlo / Stord for de siste 15 årene, uansett om det er anmeldt eller ikke Anonymous poster hash: 92e9e...5bb Fordi at? Anonymous poster hash: 0e09a...082 Hvorfor tror du? Anonymous poster hash: 92e9e...5bb
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #4 Skrevet 7. mars 2016 Hvis du har gode hensikter med tråden du har opprettet, Hi, da tenker jeg at du bør være litt mer på tilbudssiden. Hvorfor i all verden skal noen gi deg noe som helst informasjon når de ikke vet hvem du er eller hvorfor du spør om slike sensitive ting? Og uansett hva du sier er hensikten så har du valgt å være anonym i tråden også, så da krever du at andre skal svare med fullt nick og røpe ca. bosted og hva de har gjennomgått... for bare ved at de skriver med fullt nick kan du kontakte dem. Og hvem kan vite at du har de hensiktene du ev. velger å oppgi? Dessverre en veldig lite tillitsvekkende måte du svarer på her i tråden, HI! Nesten så jeg vil anbefale andre å ikke svare deg... Anonymous poster hash: 9011f...83c
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #5 Skrevet 7. mars 2016 Dumt spørsmål - dumt svar Det sier seg selv egentlig hvorfor jeg ønsker å komme i kontakt med eventuelle ofre? Og hvordan de kan ta kontakt med meg i ettertid finner man utav. Grunnen til at jeg leter etter andre ofre, har med gjentagelse og strafferetten å gjøre. Mer kan jeg ikke si Anonymous poster hash: 92e9e...5bb
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #6 Skrevet 7. mars 2016 Nei, det sier seg overhodet ikke selv hva som ligger bak spørsmålet. Overhodet ikke! Og i tillegg virker du aggressiv og lite åpen for kommunikasjon. Anonymous poster hash: ac90c...bff
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #7 Skrevet 7. mars 2016 Dette lukter bare fishy. Anonymous poster hash: be90d...bf4
Gjest Sommerfuggel Skrevet 7. mars 2016 #8 Skrevet 7. mars 2016 Hei! Jeg følte bare for å komme med et par kommentarer her. Dette forumet er ikke et lukket samfunn, alt som skrives her ligger ute for "hele verden" å se. Vi kan ikke garantere for at alle som skriver her inne har gode hensikter og det er lurt å bruke skjønn/nettvett når man svarer. Du kommer med minimalt med informasjon om noe som er sårt og vondt for ofrene, det er ikke så rart at man lurer litt på hvorfor du spør og hva du ønsker å gjøre med den eventuelle informasjonen du får Hvis noen ønsker kan jeg godt være mellommann og sette dere i kontakt med hverandre. Da slipper dere å skrive for åpent forum Jeg har taushetsplikt, så dette vil bli mellom oss Sommerfuggel Moderator
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #9 Skrevet 7. mars 2016 Takk Sommerfugl Det at det er et offentlig forum som gjør at mer informasjon kan jeg ikke gi. Det er heller ikke noe "fishy" men en desperat forespørsel fra et offer Anonymous poster hash: 92e9e...5bb
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #10 Skrevet 7. mars 2016 Dumt spørsmål - dumt svar Det sier seg selv egentlig hvorfor jeg ønsker å komme i kontakt med eventuelle ofre? Og hvordan de kan ta kontakt med meg i ettertid finner man utav. Grunnen til at jeg leter etter andre ofre, har med gjentagelse og strafferetten å gjøre. Mer kan jeg ikke si Anonymous poster hash: 92e9e...5bb Nei, det sier ikke seg selv. Du kan være tidligere offer selv. Du kan være tidligere overgriper selv. Du kan være pårørende til enten offer eller overgriper. Du kan være journalist som ønsker å komme i kontakt med offer for å lage en sak. Du kan være privatdetektiv som arbeider på oppdrag for noen av de andre gruppene.... og det er sikkert andre muligheter jeg ikke kommer på i farta. Siden du ikke skriver "andre offer" i overskriften, så vil jeg anta at det ikke er du selv som er offer. Noe dette svaret ditt også styrker inntrykket av. I tillegg så virker du hissig og nesten arrogant - hvordan tror du da at du skal oppnå tillit hos overgrepsoffer? Eller ser du ikke selv at du inngir til alt annet enn tillit med måten du svarer i tråden? Veldig synd om din egen holdning kan ødelegge en god sak, men det er bare du selv som kan endre den holdningen du viser her. Anonymous poster hash: 9011f...83c
Gjest Sommerfuggel Skrevet 7. mars 2016 #11 Skrevet 7. mars 2016 Takk Sommerfugl Det at det er et offentlig forum som gjør at mer informasjon kan jeg ikke gi. Det er heller ikke noe "fishy" men en desperat forespørsel fra et offer Anonymous poster hash: 92e9e...5bb Ikke noe å takke for, det er klart jeg ønsker å hjelpe Bare send meg en pm når tiden er inne
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #12 Skrevet 7. mars 2016 Dumt spørsmål - dumt svar Det sier seg selv egentlig hvorfor jeg ønsker å komme i kontakt med eventuelle ofre? Og hvordan de kan ta kontakt med meg i ettertid finner man utav. Grunnen til at jeg leter etter andre ofre, har med gjentagelse og strafferetten å gjøre. Mer kan jeg ikke si Anonymous poster hash: 92e9e...5bb Nei, det sier ikke seg selv. Du kan være tidligere offer selv. Du kan være tidligere overgriper selv. Du kan være pårørende til enten offer eller overgriper. Du kan være journalist som ønsker å komme i kontakt med offer for å lage en sak. Du kan være privatdetektiv som arbeider på oppdrag for noen av de andre gruppene.... og det er sikkert andre muligheter jeg ikke kommer på i farta. Siden du ikke skriver "andre offer" i overskriften, så vil jeg anta at det ikke er du selv som er offer. Noe dette svaret ditt også styrker inntrykket av. I tillegg så virker du hissig og nesten arrogant - hvordan tror du da at du skal oppnå tillit hos overgrepsoffer? Eller ser du ikke selv at du inngir til alt annet enn tillit med måten du svarer i tråden? Veldig synd om din egen holdning kan ødelegge en god sak, men det er bare du selv som kan endre den holdningen du viser her. Anonymous poster hash: 9011f...83c Og du må kverulere? Hva du mener om meg for være ditt problem. Det orker jeg ikke å diskutere Og ja jeg er en av gruppene, en av ofrene. Derfor leter jeg etter andre ofre. Jeg er sliten, veldig veldig sliten. Dette er et offentlig forum, så da kan jeg ikke gå i detaljer. Kan ikke gi mer informasjon en det jeg har gjort. Jeg kjemper, hver eneste forbanna dag for å prøve å leve og ikke eksistere. Jeg har funnet ei som har faktisk vært utsatt for samme overgriper og jeg vet at vi er flere. Pga inhabilitet hos politiet er det vanskelig å finne den informasjonen og nå er jeg desperat etter å finne flere Anonymous poster hash: 92e9e...5bb
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #13 Skrevet 7. mars 2016 Vel, jeg bor på os i Hordaland.... er kanskje ikke helt der du "søker"? Anonymous poster hash: 0838c...531
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #14 Skrevet 7. mars 2016 Vel, jeg bor på os i Hordaland.... er kanskje ikke helt der du "søker"? Anonymous poster hash: 0838c...531 Spørs om han er fra Bømlo / Stord ? Anonymous poster hash: 92e9e...5bb
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #15 Skrevet 7. mars 2016 For å bevise at jeg ike er fishy eller i feil "gruppe" http://m.fnugget.blogg.no/1454526713_den_kvelden_en_del_av.html Anonymous poster hash: 92e9e...5bb
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #16 Skrevet 7. mars 2016 Hei! Dette er nok merkelig spørsmål men jeg ønsker å komme i kontakt med mulige vondtekstsofre fra Bømlo / Stord for de siste 15 årene, uansett om det er anmeldt eller ikke Anonymous poster hash: 92e9e...5bb Fordi at? Anonymous poster hash: 0e09a...082 Hvorfor tror du? Anonymous poster hash: 92e9e...5bb Aner ikke, det er jo derfor jeg spurte. Jeg vil jo ikke utlevere meg uten noe mer info fra deg Anonymous poster hash: 0e09a...082
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #17 Skrevet 7. mars 2016 Vel, jeg bor på os i Hordaland.... er kanskje ikke helt der du "søker"? Anonymous poster hash: 0838c...531 Spørs om han er fra Bømlo / Stord ? Anonymous poster hash: 92e9e...5bb Nei, desverre.... Anonymous poster hash: 0838c...531
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #18 Skrevet 7. mars 2016 Vel, jeg bor på os i Hordaland.... er kanskje ikke helt der du "søker"? Anonymous poster hash: 0838c...531 Spørs om han er fra Bømlo / Stord ? Anonymous poster hash: 92e9e...5bb Nei, desverre.... Anonymous poster hash: 0838c...531 Takk for svar <3 Anonymous poster hash: 92e9e...5bb
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #19 Skrevet 7. mars 2016 Dumt spørsmål - dumt svar Det sier seg selv egentlig hvorfor jeg ønsker å komme i kontakt med eventuelle ofre? Og hvordan de kan ta kontakt med meg i ettertid finner man utav. Grunnen til at jeg leter etter andre ofre, har med gjentagelse og strafferetten å gjøre. Mer kan jeg ikke si Anonymous poster hash: 92e9e...5bb Nei, det sier ikke seg selv. Du kan være tidligere offer selv. Du kan være tidligere overgriper selv. Du kan være pårørende til enten offer eller overgriper. Du kan være journalist som ønsker å komme i kontakt med offer for å lage en sak. Du kan være privatdetektiv som arbeider på oppdrag for noen av de andre gruppene.... og det er sikkert andre muligheter jeg ikke kommer på i farta. Siden du ikke skriver "andre offer" i overskriften, så vil jeg anta at det ikke er du selv som er offer. Noe dette svaret ditt også styrker inntrykket av. I tillegg så virker du hissig og nesten arrogant - hvordan tror du da at du skal oppnå tillit hos overgrepsoffer? Eller ser du ikke selv at du inngir til alt annet enn tillit med måten du svarer i tråden? Veldig synd om din egen holdning kan ødelegge en god sak, men det er bare du selv som kan endre den holdningen du viser her. Anonymous poster hash: 9011f...83c Og du må kverulere? Hva du mener om meg for være ditt problem. Det orker jeg ikke å diskutere Og ja jeg er en av gruppene, en av ofrene. Derfor leter jeg etter andre ofre. Jeg er sliten, veldig veldig sliten. Dette er et offentlig forum, så da kan jeg ikke gå i detaljer. Kan ikke gi mer informasjon en det jeg har gjort. Jeg kjemper, hver eneste forbanna dag for å prøve å leve og ikke eksistere. Jeg har funnet ei som har faktisk vært utsatt for samme overgriper og jeg vet at vi er flere. Pga inhabilitet hos politiet er det vanskelig å finne den informasjonen og nå er jeg desperat etter å finne flere Anonymous poster hash: 92e9e...5bb Beklager om du synes jeg kverulerer, men jeg argumenterte som jeg gjorde for å hjelpe andre, for det er dessverre ikke alle som er det de utgir seg for på nettet. Jeg så heller ikke Sommerfuggels svar før etter jeg hadde postet mitt, ellers hadde mitt vært overflødig. Det er trist at du har opplevd det du har opplevd, og ille om det ikke blir tatt på alvor. Du viser at du er ressurssterk som nå vil ta tak i saken selv! Slike menn som overgriperen burde ikke få gå fri!! Hvis det er slik at noen ved aktuell politistasjon er inhabil og dette ikke tas hensyn til, så vil jeg bare minne på at det er mulig å be annet kontor ta saken, mener det også finnes klageinstans hvor det kan pålegges at annen stasjon står for etterforskningen. En slik klage er kanskje lurt å ha en advokat til å hjelpe deg med. Ellers er det også en mulighet å gå til media som kan anonymisere deg og det andre offeret. Dessverre er det av og til nødvendig for å få etatene til å gjøre jobben sin riktig :/ Beklager om du synes jeg var hard med deg i sted når vi ikke visste mer om årsaken til at du søkte andre. Jeg håper du kommer i kontakt med flere ofre av samme overgriper og at dere lykkes med å få ham straffet! Ønsker deg all lykke til med prosessen videre! Håper du etterhvert får det bedre med hverdagen din også Anonymous poster hash: 9011f...83c
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #20 Skrevet 7. mars 2016 Dumt spørsmål - dumt svar Det sier seg selv egentlig hvorfor jeg ønsker å komme i kontakt med eventuelle ofre? Og hvordan de kan ta kontakt med meg i ettertid finner man utav. Grunnen til at jeg leter etter andre ofre, har med gjentagelse og strafferetten å gjøre. Mer kan jeg ikke si Anonymous poster hash: 92e9e...5bb Nei, det sier ikke seg selv. Du kan være tidligere offer selv. Du kan være tidligere overgriper selv. Du kan være pårørende til enten offer eller overgriper. Du kan være journalist som ønsker å komme i kontakt med offer for å lage en sak. Du kan være privatdetektiv som arbeider på oppdrag for noen av de andre gruppene.... og det er sikkert andre muligheter jeg ikke kommer på i farta. Siden du ikke skriver "andre offer" i overskriften, så vil jeg anta at det ikke er du selv som er offer. Noe dette svaret ditt også styrker inntrykket av. I tillegg så virker du hissig og nesten arrogant - hvordan tror du da at du skal oppnå tillit hos overgrepsoffer? Eller ser du ikke selv at du inngir til alt annet enn tillit med måten du svarer i tråden? Veldig synd om din egen holdning kan ødelegge en god sak, men det er bare du selv som kan endre den holdningen du viser her. Anonymous poster hash: 9011f...83c Og du må kverulere? Hva du mener om meg for være ditt problem. Det orker jeg ikke å diskutere Og ja jeg er en av gruppene, en av ofrene. Derfor leter jeg etter andre ofre. Jeg er sliten, veldig veldig sliten. Dette er et offentlig forum, så da kan jeg ikke gå i detaljer. Kan ikke gi mer informasjon en det jeg har gjort. Jeg kjemper, hver eneste forbanna dag for å prøve å leve og ikke eksistere. Jeg har funnet ei som har faktisk vært utsatt for samme overgriper og jeg vet at vi er flere. Pga inhabilitet hos politiet er det vanskelig å finne den informasjonen og nå er jeg desperat etter å finne flere Anonymous poster hash: 92e9e...5bb Beklager om du synes jeg kverulerer, men jeg argumenterte som jeg gjorde for å hjelpe andre, for det er dessverre ikke alle som er det de utgir seg for på nettet. Jeg så heller ikke Sommerfuggels svar før etter jeg hadde postet mitt, ellers hadde mitt vært overflødig. Det er trist at du har opplevd det du har opplevd, og ille om det ikke blir tatt på alvor. Du viser at du er ressurssterk som nå vil ta tak i saken selv! Slike menn som overgriperen burde ikke få gå fri!! Hvis det er slik at noen ved aktuell politistasjon er inhabil og dette ikke tas hensyn til, så vil jeg bare minne på at det er mulig å be annet kontor ta saken, mener det også finnes klageinstans hvor det kan pålegges at annen stasjon står for etterforskningen. En slik klage er kanskje lurt å ha en advokat til å hjelpe deg med. Ellers er det også en mulighet å gå til media som kan anonymisere deg og det andre offeret. Dessverre er det av og til nødvendig for å få etatene til å gjøre jobben sin riktig :/ Beklager om du synes jeg var hard med deg i sted når vi ikke visste mer om årsaken til at du søkte andre. Jeg håper du kommer i kontakt med flere ofre av samme overgriper og at dere lykkes med å få ham straffet! Ønsker deg all lykke til med prosessen videre! Håper du etterhvert får det bedre med hverdagen din også Anonymous poster hash: 9011f...83c Henlagt 6 ganger. 4 ganger av statsadvokatene og 2 ganger av riksadvokaten. Siste henleggelse fra riksadvokaten er henlagt men saken er ikke foreldet. For å få opp saken må jeg finne flere. Har advokat men han er litt rådvill også for saken skulle aldri blitt henlagt Anonymous poster hash: 92e9e...5bb
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #21 Skrevet 7. mars 2016 For å bevise at jeg ike er fishy eller i feil "gruppe" http://m.fnugget.blogg.no/1454526713_den_kvelden_en_del_av.html Anonymous poster hash: 92e9e...5bb Så grusomt! Sender deg en god klem og ønsker deg lykke lykke til💜 Anonymous poster hash: 5258c...888
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #22 Skrevet 7. mars 2016 Beklager om du synes jeg kverulerer, men jeg argumenterte som jeg gjorde for å hjelpe andre, for det er dessverre ikke alle som er det de utgir seg for på nettet. Jeg så heller ikke Sommerfuggels svar før etter jeg hadde postet mitt, ellers hadde mitt vært overflødig. Det er trist at du har opplevd det du har opplevd, og ille om det ikke blir tatt på alvor. Du viser at du er ressurssterk som nå vil ta tak i saken selv! Slike menn som overgriperen burde ikke få gå fri!! Hvis det er slik at noen ved aktuell politistasjon er inhabil og dette ikke tas hensyn til, så vil jeg bare minne på at det er mulig å be annet kontor ta saken, mener det også finnes klageinstans hvor det kan pålegges at annen stasjon står for etterforskningen. En slik klage er kanskje lurt å ha en advokat til å hjelpe deg med. Ellers er det også en mulighet å gå til media som kan anonymisere deg og det andre offeret. Dessverre er det av og til nødvendig for å få etatene til å gjøre jobben sin riktig :/ Beklager om du synes jeg var hard med deg i sted når vi ikke visste mer om årsaken til at du søkte andre. Jeg håper du kommer i kontakt med flere ofre av samme overgriper og at dere lykkes med å få ham straffet! Ønsker deg all lykke til med prosessen videre! Håper du etterhvert får det bedre med hverdagen din også Anonymous poster hash: 9011f...83c Henlagt 6 ganger. 4 ganger av statsadvokatene og 2 ganger av riksadvokaten. Siste henleggelse fra riksadvokaten er henlagt men saken er ikke foreldet. For å få opp saken må jeg finne flere. Har advokat men han er litt rådvill også for saken skulle aldri blitt henlagt Anonymous poster hash: 92e9e...5bb Helt forferdelig! Jeg leste linken din over her også. Det burde ikke vært mulig at rettsvesenet henlegger en slik sak! Du er virkelig tøff som fortsetter å kjempe for at en eller flere av dem skal få sin straff. Jeg håper inderlig du lykkes! Klem Anonymous poster hash: 9011f...83c
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #23 Skrevet 7. mars 2016 For å bevise at jeg ike er fishy eller i feil "gruppe" http://m.fnugget.blogg.no/1454526713_den_kvelden_en_del_av.html Anonymous poster hash: 92e9e...5bb Så grusomt! Sender deg en god klem og ønsker deg lykke lykke til💜 Anonymous poster hash: 5258c...888 Takk <3 Anonymous poster hash: 92e9e...5bb
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #24 Skrevet 7. mars 2016 Beklager om du synes jeg kverulerer, men jeg argumenterte som jeg gjorde for å hjelpe andre, for det er dessverre ikke alle som er det de utgir seg for på nettet. Jeg så heller ikke Sommerfuggels svar før etter jeg hadde postet mitt, ellers hadde mitt vært overflødig. Det er trist at du har opplevd det du har opplevd, og ille om det ikke blir tatt på alvor. Du viser at du er ressurssterk som nå vil ta tak i saken selv! Slike menn som overgriperen burde ikke få gå fri!! Hvis det er slik at noen ved aktuell politistasjon er inhabil og dette ikke tas hensyn til, så vil jeg bare minne på at det er mulig å be annet kontor ta saken, mener det også finnes klageinstans hvor det kan pålegges at annen stasjon står for etterforskningen. En slik klage er kanskje lurt å ha en advokat til å hjelpe deg med. Ellers er det også en mulighet å gå til media som kan anonymisere deg og det andre offeret. Dessverre er det av og til nødvendig for å få etatene til å gjøre jobben sin riktig :/ Beklager om du synes jeg var hard med deg i sted når vi ikke visste mer om årsaken til at du søkte andre. Jeg håper du kommer i kontakt med flere ofre av samme overgriper og at dere lykkes med å få ham straffet! Ønsker deg all lykke til med prosessen videre! Håper du etterhvert får det bedre med hverdagen din også Anonymous poster hash: 9011f...83c Henlagt 6 ganger. 4 ganger av statsadvokatene og 2 ganger av riksadvokaten.Siste henleggelse fra riksadvokaten er henlagt men saken er ikke foreldet. For å få opp saken må jeg finne flere. Har advokat men han er litt rådvill også for saken skulle aldri blitt henlagt Anonymous poster hash: 92e9e...5bb Helt forferdelig! Jeg leste linken din over her også. Det burde ikke vært mulig at rettsvesenet henlegger en slik sak! Du er virkelig tøff som fortsetter å kjempe for at en eller flere av dem skal få sin straff. Jeg håper inderlig du lykkes! Klem Anonymous poster hash: 9011f...83c En vet ikke hvor korrupt systemet er før en blir feilbehandlet Takk <3 Anonymous poster hash: 92e9e...5bb
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #25 Skrevet 7. mars 2016 Helt forferdelig! Jeg leste linken din over her også. Det burde ikke vært mulig at rettsvesenet henlegger en slik sak! Du er virkelig tøff som fortsetter å kjempe for at en eller flere av dem skal få sin straff. Jeg håper inderlig du lykkes! Klem Anonymous poster hash: 9011f...83c En vet ikke hvor korrupt systemet er før en blir feilbehandlet Takk <3 Anonymous poster hash: 92e9e...5bb Det er dessverre slik noen ganger Om du ikke kommer noen vei nå, vurder seriøst om du og hun andre du har funnet kan gå til media, få en dyktig og seriøs jounalist til å ta saken. Det er likevel mulig å gjøre dette uten at dere blir gjenkjent. Og finner du riktig journalist så kan han eller hun sikkert også være mellommann og ha kontakt med advokaten din også, og sette press på saken etter hvert. Det er kanskje mer effektivt å søke via avisene også? Krysser fingrene for at du får opp saken og får den/dem dømt! Anonymous poster hash: 9011f...83c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå