Gå til innhold

Gi meg styrke.... Hvordan orke husarbeid nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt pumpet.... Mannen kom hjem kl 19 fra jobb og fikk beskjed om å legge tvillingene på fem og minste på fire mnd har vært sint og lei i hele dag og natt som var. Har fått ryddet opp etter middag og nesten alle er sovnet. Huset er passelig ryddet men burde ha tørket støv før barseltreff i morgen her hos meg....... Noen som kan sende meg litt superkrefter??!! Det hjelper heller ikke at jeg ble forferdeleg forkjølet over natten 😳

Anonymous poster hash: 23a3d...78a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drit i støvet!

Anonymous poster hash: b3987...754

Skrevet

Æsj, gi nå pokker i det støvet da, ingen bryr seg vel om det...

En gjeng mer eller mindre slitne barselkvinner bryr seg ihvertfall ikke, skulle de få øye på støvet blir de bare i sitt stille sinn lykkelig over å se at ikke alle andre heller er feilfri ;)

I morgen før barseltreffet tørker du over vasken og doen med en våtserviett også vasker du gulvet i yttergangen med grønnsåpe. Når de kommer inn i en gang som lukter nyvasket tror de hele huset er rent og legger overhodet ikke merke til hybelelefantene under sofaen   :fnise:

Anonymous poster hash: 829ec...472
Skrevet

Den med grønnsåpen var jammen lur 😂😂😂😇

Anonymous poster hash: 23a3d...78a

Skrevet

Er også mulig å utsette barseltreffet hvis du er forkjølet. Lov å bli syk. Ellers så er et ryddig hjem, rene overflater på bad, rene speil og ren gang det viktigste. Da legger i hvertfall ikke jeg merke til så mye mer😉 Ja også rent der barna skal ligge på gulvet da. Litt eller hvis hybelkaninene flyr forbi der.

Anonymous poster hash: 1ae1a...54a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...