Gå til innhold

Dine erfaringer med G- punktet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har opplevd et par ganger at vi må ha truffet det såkalte g- punktet under sex, hvor selve penetreringen går fra å være godt til hinsides deilig når penis treffer/ glir der.

Men vi "finner" ikke dette hver gang, tross varierte stillinger, og jeg lurer virkelig på hva trikset er...

Kan det for eksempel tenkes at det er lettere å få til/ finne når jeg har full blære?

Hva er din erfaring, har du noen kunnskaper eller personlige tips å dele?

Anonymous poster hash: 30a24...a09
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har egentlig ikke noe triks å dele, men mannen min "finner" det hver gang vi har sex i misjonærstilling eller når han sitter og jeg sitter oppå han. (Funker ikke når han ligger på rygg, han må sitte). Utstyret hans står ørlite grann til venstre. Han er den eneste som har klart p få meg

Til å komme vaginalt, så regner med det er grunnen, for ingen av mine andre partnere har hatt utstyr som står den veien...

Anonymous poster hash: 8a9de...9ea

Skrevet

Det finnes ingen G punkt! Basta!

Anonymous poster hash: 04c74...615
Skrevet

Det trodde jeg også i mange år.

Måtte spise ordene mine der gitt ;).

Skrevet

Finner det veldig lett om han ligger og jeg sitter oppå! Lener meg bakover (jo lenger ned jeg har ryggen, jo mer treffer det) og og finner riktig stilling. Har noen ganger lagt meg helt ned, med beina mine på skuldrene hans, da tar det knapt to sekunder før derfor for meg :)

Anonymous poster hash: df7fa...20d

Skrevet

Har egentlig ikke noe triks å dele, men mannen min "finner" det hver gang vi har sex i misjonærstilling eller når han sitter og jeg sitter oppå han. (Funker ikke når han ligger på rygg, han må sitte). Utstyret hans står ørlite grann til venstre. Han er den eneste som har klart p få meg

Til å komme vaginalt, så regner med det er grunnen, for ingen av mine andre partnere har hatt utstyr som står den veien...

Mulig at det er noe av årsaken... Ingen av mennene jeg opplevde det med, har skjeve penser, men den ene gangen fant vi det i stillingen Saks, og den andre gangen lå vi nok litt skjevt da også. Og det virker som om punktet er ett eller annet sted til høyre oppe i skjeden min. Men vi fant det ikke igjen nå sist, tross "leting"... Derfor lurer jeg på om det må være en faktor til med i bildet her.

Skrevet

Be ham finne det med fingrene.

Anonymous poster hash: cc560...9df

Skrevet

Mulig at det er noe av årsaken... Ingen av mennene jeg opplevde det med, har skjeve penser, men den ene gangen fant vi det i stillingen Saks, og den andre gangen lå vi nok litt skjevt da også. Og det virker som om punktet er ett eller annet sted til høyre oppe i skjeden min. Men vi fant det ikke igjen nå sist, tross "leting"... Derfor lurer jeg på om det må være en faktor til med i bildet her.

Kom forresten på en annen ting som funker, om mannen min fingrer meg og bruker "kom hit" bevegelsen med fingrene, så treffer han det lett!

Skjønner du hva jeg mener..? Om man rekker frem hånden med håndflaten opp og bruker pekefingeren til å si "kom her"..,

Skrevet

Kom forresten på en annen ting som funker, om mannen min fingrer meg og bruker "kom hit" bevegelsen med fingrene, så treffer han det lett!

Skjønner du hva jeg mener..? Om man rekker frem hånden med håndflaten opp og bruker pekefingeren til å si "kom her"..,

Det har aldri fungert, men nå ligger punktet tydeligvis både langt inn og litt skrått her... 

Skrevet

Du ligger på rygg, (ikke ha full blære!) også legger han håndflaten sin ca ti cm under navelen og legger en del press på. Mens han er inni deg, vel og merke.

Eventuelt kan dere prøve en pute under rumpa di, da kan han treffe omtrent hvor han vil.

Anonymous poster hash: b9477...b6e

Skrevet

Han finner med fingrene

Og når han tar meg bakfra 👏👏👍👍

Anonymous poster hash: f8d21...42e

Skrevet

Tenk deg at du prøver å pirke deg i navlen fra "innsiden"!

Anonymous poster hash: f7bf6...328

Skrevet

Når han kommer inn bakfra. Jeg oppdaget ikke mitt eget G-punkt før jeg var over 30,men kan absolutt bekrefte at det fins. 😊

Det ligger liksom på fremsiden av skjedeveggen,litt inni.

Anonymous poster hash: f85e8...fa8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...