Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #1 Skrevet 7. mars 2016 Er det ikke katteeierne som bør utstyre naboenes blomsterbed med appelsinskall og pepper og sette i gang de tiltak man kan for å holde dyra unna andres eiendom? Punkt 2. Bør man virkelig ha katt i tettbygde strøk? Vil man plage andre? Anonymous poster hash: 9575b...3fc
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #2 Skrevet 7. mars 2016 Punkt 3. Vil ev. naboer like det dersom alle katter fjernes og mus/rottebestanden øker? Anonymous poster hash: a2332...a26
Mumua Skrevet 7. mars 2016 #3 Skrevet 7. mars 2016 Om noen av mine naboer kom og ba meg kattesikre blomsterbedene deres så skulle jeg da gladelig ha gjort det. Null stress! I tillegg er mine katter alt for veloppdragne og kommer inn for å drite i kassa si når de har vært ute. Nabokatten her derimot er ett skikkelig skadedyr og burde vært tatt hånd om på ett eller annet hvis, men sånn er det med uansvarlige dyreeiere..!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #4 Skrevet 7. mars 2016 punkt 4; Kan man ikke bare fjerne alle levende, frittgående dyr, inkl bakterier og virus fra naturen, slik at vi mennesker kan leve i fred og fordragelighet? Anonymous poster hash: 712ff...64b
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #5 Skrevet 7. mars 2016 De fleste naboene rundt her har hunder eller har katt selv så det løser seg greit. Katten min har prøvd seg inn i gangen til nærmeste nabo. Lagde en sprayflaske med sitronvann som jeg ga naboen. En dusj med den og katta ga opp Anonymous poster hash: babad...056
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #6 Skrevet 7. mars 2016 Katter er verre en rotter... Rottene holder seg borte hvis du ikke legger ut noe de kan spise. Anonymous poster hash: 462f5...e18
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #7 Skrevet 7. mars 2016 Katter er verre en rotter... Rottene holder seg borte hvis du ikke legger ut noe de kan spise. Anonymous poster hash: 462f5...e18 Hva med mus da? Anonymous poster hash: bb9b9...09b
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #8 Skrevet 7. mars 2016 heller katter enn mus. Men ja takk til at folk kastrerer hannkatten sin. Hater kattepiss på døra eller ting i hagen. Men nå er det jo ikke naboene til disse hannkattene som sliter mest med dem da, siden de gjerne lauper kilometervis på parringsjakt Anonymous poster hash: 904cc...8bb
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #9 Skrevet 7. mars 2016 Jeg er glad for at det er katter i nabolaget, med tanke på mus og rotter. Men litt enig l at katteeiere kan ta hensyn og gjøre tiltak hvis katten gir problemer for naboene. Hvis folk kastrerer kattene sine, skal det visst ikke være et problem med at de markerer overalt. Anonymous poster hash: ff626...865
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #10 Skrevet 7. mars 2016 Bør man ha sånne naboer som deg i tettbygde strøk? Hvis du ikke tåler naboer med dyr bør du finne deg et øde sted å bo. Anonymous poster hash: 5dba7...11c
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #11 Skrevet 7. mars 2016 Jeg er glad for at det er katter i nabolaget, med tanke på mus og rotter. Men litt enig l at katteeiere kan ta hensyn og gjøre tiltak hvis katten gir problemer for naboene. Hvis folk kastrerer kattene sine, skal det visst ikke være et problem med at de markerer overalt. Anonymous poster hash: ff626...865 Korleis veit naboen at det er naboens katt når katter kan være over alt. Ein katt er ikkje barre i sit eige nabolag men kan jo være 1 til 3 km fra sin eigar. Anonymous poster hash: 3fb17...6b8
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #12 Skrevet 7. mars 2016 Hvor er alle disse plagsomme kattene? Eller rettere sagt, hvorfor kommer ikke disse plagsomme kattene på besøk til meg? Vi har bodd i byggefelt i 3 år nå og jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har sett en katt i hagen. Jeg mistenker at kattehatere hallusinasjonerer katter overalt 😂 Anonymous poster hash: f4dc6...c35
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #13 Skrevet 9. mars 2016 Helt enig i at man bør kastrere hannkattene sine for at de ikke skal markere hos alle andre. Men når det er sagt mener jeg man må forvente litt fra naboer, om det er seg katter (som er kastrert), barn på trampoline, at man har forskjellig standard på hagestell osv. Det er jo egentlig mest synd på dere som bor i tettbygde strøk men aldri klarer å bli helt fornøyd og kun må fokusere på det negative. Uansett hvor man bor er det noe, da blir man aldri lykkelig. Det er jo noe å tenke på. Hvor er fokuset ditt? Anonymous poster hash: 904cc...8bb
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #14 Skrevet 9. mars 2016 punkt 4; Kan man ikke bare fjerne alle levende, frittgående dyr, inkl bakterier og virus fra naturen, slik at vi mennesker kan leve i fred og fordragelighet? Anonymous poster hash: 712ff...64b punkt 4 er en dårlig plan - da ville også mennesket dø kjapt Det er egentlig rart, eneste stedet jeg hører om disse plagsomme kattene er her på forumet. Og jeg har bodd altfor mange plasser opp gjennom årene, aldri opplevd noe katteproblem, og kjenner ingen som har vært så plaget som det det virker som "halve befolkningen" er... om man skal dømme etter trådene her inne. Anonymous poster hash: 04720...319
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå