Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #1 Skrevet 7. mars 2016 Alene med de til kl 18. Minsten på 2 sov dårlig i natt, sto opp i 6-tiden og ingenting på dagtid idag pga sykdom og gubben reiste seint på jobb i morges (sov derfor hele natten + til kl 8 i morges...) jeg er så sur og på gråten!!! Ungen på 2 er dritsur og kaster middag rundt bordet og hamrer gaffel i bordet mens 7 åringen hev i seg middag og slafset pannekaker høylytt. Bare det liksom...Trodde jeg skulle sprekke!!!! Har jobbet i helgen i tillegg til syk unge. Når han kommer hjem kl 18 må jeg ut, vet ikke hvor enda.. Anonymous poster hash: 7e8e5...f40
LeTwinsA Skrevet 7. mars 2016 #2 Skrevet 7. mars 2016 Høres mer ut som om at du trenger å låse deg inne på soverommet å sove. Slike dager er slitsomme. Ikke lenge igjen nå....
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #3 Skrevet 7. mars 2016 Hvorfor kunne ikke mannen hjelpe deg i natt? Nå kan ha ta seg av ungene til han skal på jobb i morgen, så du får hvile. Anonymous poster hash: 460c5...a62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå