Gå til innhold

irriterer meg over ungene idag..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Alene med de til kl 18. Minsten på 2 sov dårlig i natt, sto opp i 6-tiden og ingenting på dagtid idag pga sykdom og gubben reiste seint på jobb i morges (sov derfor hele natten + til kl 8 i morges...) jeg er så sur og på gråten!!! Ungen på 2 er dritsur og kaster middag rundt bordet og hamrer gaffel i bordet mens 7 åringen hev i seg middag og slafset pannekaker høylytt. Bare det liksom...Trodde jeg skulle sprekke!!!! Har jobbet i helgen i tillegg til syk unge. Når han kommer hjem kl 18 må jeg ut, vet ikke hvor enda..

 

Anonymous poster hash: 7e8e5...f40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres mer ut som om at du trenger å låse deg inne på soverommet å sove. Slike dager er slitsomme. Ikke lenge igjen nå....  :blomst:

Skrevet

Hvorfor kunne ikke mannen hjelpe deg i natt? Nå kan ha ta seg av ungene til han skal på jobb i morgen, så du får hvile.

 

Anonymous poster hash: 460c5...a62

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...