Gå til innhold

Hva har dere i påskeegget til de minste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som gir påskeegg til de aller minste (0-1 år), hva har dere i? :) Min er ca. 7 måneder i påsken. Jeg skal putte i en vognpynt med navn jeg uansett ville kjøpe, og så tenker jeg et par fruktmoser (som hun elsker), og kanskje noen nye skjeer vi gjerne vil ha. Eventuelt noe annet jeg kommer på, kanskje får jeg noen idéer av dere? :)

Svar som "de trenger ikke påskeegg" er ikke interessant. Selvfølgelig er det bare fordi vi selv synes det er morsomt og koselig, og hun får ting hun uansett hadde fått.

Anonymous poster hash: 73808...847

Videoannonse
Annonse
Skrevet

🙄

Anonymous poster hash: 8f96d...ecb

Skrevet

🙄

Anonymous poster hash: 8f96d...ecb

Hehe!

Skrevet

Vi gir ikke påskeegg til babyen, søskena får. Babyen merker jo ikkedrt uansett.

Og ja, jeg synes det er teit å gi påskeegg til baby.

Søskena får som vanlig godteri i sine påskeegg.

Anonymous poster hash: 7856a...1be

Gjest Sekretøsa
Skrevet

De får godis. Ikke ting og leker. Når han var så liten fikk han ikke noe. Selvom det var feil svar :P

Skrevet

Regnet med å få slike svar her inne. Dere kjedelige folk.. Kan ikke heller de som finner glede i de små ting og koser seg med sin (kanskje) første baby svare, og så kan dere andre ignorere spørsmålet? Jeg spurte hva folk putter i egget, ikke hva man synes om påskeegg til babyer. Vi synes det er stas å involvere babyen i det vi kan. Kanskje forstår hun det ikke, men hun synes alt er spennende, så hun vil nok ha det gøy med det, også. Det er bedre å inkludere babyen for mye enn for lite:)

Skrevet

Regnet med å få slike svar her inne. Dere kjedelige folk.. Kan ikke heller de som finner glede i de små ting og koser seg med sin (kanskje) første baby svare, og så kan dere andre ignorere spørsmålet? Jeg spurte hva folk putter i egget, ikke hva man synes om påskeegg til babyer. Vi synes det er stas å involvere babyen i det vi kan. Kanskje forstår hun det ikke, men hun synes alt er spennende, så hun vil nok ha det gøy med det, også. Det er bedre å inkludere babyen for mye enn for lite:)

Skrevet

De får godis. Ikke ting og leker. Når han var så liten fikk han ikke noe. Selvom det var feil svar :P

Fruktmos er kjempegodt:) Sluker det:)

Skrevet

Hvorfor gi nye skjeer og vognpynt med navn, tror du ungen bryr seg om det. Det er jo bare tull å gi påskeegg til en så liten unge. Det er jo ikke for ungen dere gjør det

Anonymous poster hash: 90c20...0df
Skrevet

Hvorfor gi nye skjeer og vognpynt med navn, tror du ungen bryr seg om det. Det er jo bare tull å gi påskeegg til en så liten unge. Det er jo ikke for ungen dere gjør det

Hva så? Er det noe galt i å gjøre ting man selv synes er koselig?

Skrevet

Men hvorfor gi det til babyen?

Skrevet

Fordi det er så koselig å inkludere henne, og ha tre påskeegg (det er kanskje feil å gi påskeegg til hverandre, også (sukk)) i år. :)

Tenkte det var koselig med en tråd om innholdet for oss som vil ha det, men er visst ikke sånn her på bim.

Skrevet

Fordi det er så koselig å inkludere henne, og ha tre påskeegg (det er kanskje feil å gi påskeegg til hverandre, også (sukk)) i år. :)

Tenkte det var koselig med en tråd om innholdet for oss som vil ha det, men er visst ikke sånn her på bim.

Gi noe babyen har glede av da, ikke skjeer

Skrevet

Gi noe babyen har glede av da, ikke skjeer

Hehe. Kjøkkenredskaper er det morsomste hun vet;) Og er til henne, i fine farger. Fruktmos er topp. Er jo fordi godteri ikke er aktuelt, enda.

Skrevet

Smoothie, maispops og rosiner fikk vår i fjor, men var eldre enn 7 mnd. Ville ikke gitt rosiner til en så liten en.

Skrevet

Smoothie, maispops og rosiner fikk vår i fjor, men var eldre enn 7 mnd. Ville ikke gitt rosiner til en så liten en.

:) Gir ikke rosiner, nei. Kanskje sånne maispops. Har de i hus, kanskje jeg putter et par oppi.

Skrevet

Frukt, hårspenner, hårstrikk. Bare påske egget var en stor glede i seg selv.

Skrevet

Er noen år siden han var så liten. Men fikk noen få Marie kjeks, mais boger for babyer, fruktmos, smokker og ny rangle.

Og han fikk til og med julestrømpe da han var bare 3 mnd.....

Klart det var for oss voksne sin skyld, men hva så, har man lyst har man lov.

Anonymous poster hash: 88d68...994

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Fruktmos er kjempegodt:) Sluker det:)

Jaja selvsagt. Det er godt, syns tilogmed største på 11 ;)

Skrevet

Hun får mariekjeks, smoothie pose :)

Anonymous poster hash: 8fa96...c12

Skrevet

Frukt, hårspenner, hårstrikk. Bare påske egget var en stor glede i seg selv.

Kjekke ting:) Er bare det at hun her ikke har hår;P Ja, tror egget vil være det mest spennende;)

Skrevet

Er noen år siden han var så liten. Men fikk noen få Marie kjeks, mais boger for babyer, fruktmos, smokker og ny rangle.

Og han fikk til og med julestrømpe da han var bare 3 mnd.....

Klart det var for oss voksne sin skyld, men hva så, har man lyst har man lov.

Anonymous poster hash: 88d68...994

Ikke sant, det er det som er så kjekt:) Vår fikk også julestrømpe;)

Skrevet

Hun får mariekjeks, smoothie pose :)

Anonymous poster hash: 8fa96...c12

:)

Skrevet

Da tror jeg at jeg ville puttet oppi en leke som babyen kunne hatt glede av der og da.

Anonymous poster hash: d0597...24e
Skrevet

Da tror jeg at jeg ville puttet oppi en leke som babyen kunne hatt glede av der og da.

Anonymous poster hash: d0597...24e

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...