Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #1 Skrevet 7. mars 2016 Hvor mange dager etter ubeskyttet sex i såfall? Anonymous poster hash: be12f...384
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #3 Skrevet 7. mars 2016 Vet du hva en hormonspiral er? Anonymous poster hash: d3417...4d1
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #4 Skrevet 7. mars 2016 Mener du angrepille? I så fall ja, en gang for sånn 17 år siden. Tok den før det var gått 24 timer. Anonymous poster hash: cfc10...316
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #5 Skrevet 7. mars 2016 Man kan bruke hormonspiral som nødprevensjon, innen 7 dager etter ubeskyttet sex. Bare sånn til info Ja klart jeg vet hva en hormonspiral er. Hi Anonymous poster hash: be12f...384
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #6 Skrevet 7. mars 2016 Skal du løpe til gynekologen etter du har hatt sex da? Det høres ut som en styrete løsning... Anonymous poster hash: 40057...2bb
<3 mine søte små<3 Skrevet 7. mars 2016 #7 Skrevet 7. mars 2016 hvordan får du det til å bli en nødløsning ? Hadde sex for 7 dager siden, vil sette i en hormonspiral. Ta den ut etter en uke?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #8 Skrevet 7. mars 2016 Saken er at jeg har resept på en hormonspiral, men har ikke tatt steget å fått satt den inn enda. Så den skal inn for å bli uansett. Men tenker at d haster nå da der 5 dager siden ubeskyttet sex 😁 Men d er nok liten erfaring med dette forstår jeg.. Takk uansett Hi Anonymous poster hash: be12f...384
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #9 Skrevet 7. mars 2016 Veldig snart HI. 5 dager etter ubeskyttet sex ja, med andre ord for sent for angrepille og mest sannsynlig får du ikke satt inn spiralen ila to dager. Så da gjenstår hva? Abort? Anonymous poster hash: e5394...c0b
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #10 Skrevet 7. mars 2016 Saken er at jeg har resept på en hormonspiral, men har ikke tatt steget å fått satt den inn enda. Så den skal inn for å bli uansett. Men tenker at d haster nå da der 5 dager siden ubeskyttet sex Men d er nok liten erfaring med dette forstår jeg.. Takk uansett Hi Anonymous poster hash: be12f...384 Ja, folk flest bruker ikke et langstidsprevensjonsmiddel som nødprevensjon Du kan jo ringe en gynekolog for å høre, men i mitt tilfelle ville fem dager vært for lang tid. Ved sist graviditet vet jeg akkurat når jeg hadde el (og hadde sex, eneste gangen på over to uker) og fikk festeblødning allerede den fjerde dagen, fikk positiv test bare seks dager etter det igjen. Anonymous poster hash: cfc10...316
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #11 Skrevet 7. mars 2016 Brukte kobberspiral som nødprevensjon. Satte den inn 6 dager etter samleie. Trengte prevensjon, så derfor var det greit å sette inn spiral. Ble ikke gravid. Anonymous poster hash: 0d26a...e66
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #12 Skrevet 7. mars 2016 Saken er at jeg har resept på en hormonspiral, men har ikke tatt steget å fått satt den inn enda. Så den skal inn for å bli uansett. Men tenker at d haster nå da der 5 dager siden ubeskyttet sex 😁 Men d er nok liten erfaring med dette forstår jeg.. Takk uansett Hi Anonymous poster hash: be12f...384 Du vet at spiralen kan dette ut ved en eventuell abort? Hm, alt jeg blander meg i, regner med du har lest det Måtte visst bare si det hehe... Anonymous poster hash: bc351...4a9
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #13 Skrevet 7. mars 2016 Tror ikke man setter inn spiral om man mistenker man er gravid. Anonymous poster hash: f870b...3b2
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #14 Skrevet 7. mars 2016 Jo jeg har snakket med lege, og det er fullt mulig. Har ringt flere gynekologer som dessverre ikke hadde tid til å gjøre det på så kort varsel :/ håper jeg finner en i morgen. Men er redd det er for sent, derfor jeg spurte om noen hadde erfaring. Hi Anonymous poster hash: be12f...384
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #15 Skrevet 7. mars 2016 Du er redd det er for sent ja. Hvorfor i søl verden har du ikke tatt en angrepille?! Anonymous poster hash: e5394...c0b
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #16 Skrevet 7. mars 2016 Jo jeg har snakket med lege, og det er fullt mulig. Har ringt flere gynekologer som dessverre ikke hadde tid til å gjøre det på så kort varsel :/ håper jeg finner en i morgen. Men er redd det er for sent, derfor jeg spurte om noen hadde erfaring. Hi Anonymous poster hash: be12f...384 Det er mange leger som gjør dette også hi. Du må ikke nødvendigvis til Gyn. Anonymous poster hash: bc351...4a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå