Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei folkens.

Vi har hatt søskenforsøk siden oktober i fjor. Hadde innsett i uke 36, vårt 5 fryseforsøk i år, og i dag fikk vi positiv test!!

Hadde SA i mai. Men denne her gangen må det jo bare bli full klaff ;)

Gratulerer. uke 36. På Hvilken dag? Var det  2, 3 eller 5 dagers embryo?

Endret av Holmenkoll2014

Da har jeg vært på gu å snakket med klinikken. Slimhinnen Var på mellom 7.5 og 8.5 cm. Så skal begynne på lutinus søndags morgen, å har innsett på onsdag :) har 3 dagers egg på frys som de skulle begynne å tine på tirsdag. Har ett ønske om å sette inn to egg, men vi får se om vi får det gjennom :)

Da har jeg vært på gu å snakket med klinikken. Slimhinnen Var på mellom 7.5 og 8.5 cm. Så skal begynne på lutinus søndags morgen, å har innsett på onsdag :) har 3 dagers egg på frys som de skulle begynne å tine på tirsdag. Har ett ønske om å sette inn to egg, men vi får se om vi får det gjennom :)

Spennende, lykke til!

Annonse

Hei

Jeg hadde uttak 2.september. Satt igjen med 4 blastocyster på dag 5. Disse hadde alle dårlig kvalitet, så legen var skeptisk til om det ville bli barn ut av de.
​Men testet positivt etter to uker.

Tatt fire HCG-prøver hos legen, og de første viste fine verdier og dobling, mens de to siste har den bare steget ørlite grann :/  Så redd det ikke har gått veien.

Skal på ul på tirsdag neste uke....blir spennende!

Hei

Jeg hadde uttak 2.september. Satt igjen med 4 blastocyster på dag 5. Disse hadde alle dårlig kvalitet, så legen var skeptisk til om det ville bli barn ut av de.

​Men testet positivt etter to uker.

Tatt fire HCG-prøver hos legen, og de første viste fine verdier og dobling, mens de to siste har den bare steget ørlite grann :/ Så redd det ikke har gått veien.

Skal på ul på tirsdag neste uke....blir spennende!

Hei, hvordan gikk det på ul? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...