Gå til innhold

September 2016


Lurker

Anbefalte innlegg

Det er kanskje litt tidlig å opprette dette nå, men jeg har fått oppsatt innsett i uke 36.

 

Mye å gjøre før den tid, vektkontroll i månedskifte juni/juli. Til den tid må jeg ned minst 7kg, hvis ikke blir oppstart utsatt.

 

Dette blir vårt første forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...

Så langt har jeg klart 1kg. Har hatt noen store sprekker de siste dagene, men har ikke gitt opp. Skal klare å komme meg på rett kjøl igjen, jeg har jo motivasjon i drømmen om at vi skal få vår egen lille baby å kose med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Hei, jeg hører til her tror jeg! Vi skal ha et fryseforsøk med innsett i uke 36! Vi fikk en liten jente i desember i fjor, så det blir første søskenforsøket! Vi har kun ett strå med to egg på Riksen, så hvis ikke det går så må vi "starte på nytt" og søke i Porsgrunn (Riksen er egentlig ikke åpne for søskenforsøk så vi får bare sette inn de eggene vi har på frys der)... Blir veldig spennende dette her! Gleder meg til å følge dere andre også! ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte ikke vektkravet, så vi har fått forsøket utsatt 2 sykluser mens jeg går ned de siste kiloene.

 

Blir forhåpentligvis innsett i november for oss nå.

Lykke til de av dere som skal igang snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Etter ett negativt fersk, å ett avbrutt fersk før sommeren, skal vi nå i gang med fryseforsøk. Så dette bli spennende! Starter opp på medisiner andre syklus dag, så regner med vi er i gang innen 1,5 uke :) krysser fingrene for at september er lykke mnd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende Holmenkoll2014 og Nordinor!

Jeg har snart gått en uke på Progynova og har ultralyd på fredag! Hvis alt ser bra ut blir det innsett av to fryseegg (hvis de overlever) på mandag eller tirsdag)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende Holmenkoll2014 og Nordinor!

Jeg har snart gått en uke på Progynova og har ultralyd på fredag! Hvis alt ser bra ut blir det innsett av to fryseegg (hvis de overlever) på mandag eller tirsdag)..

Har du hatt innsett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, hverdagan går det med det J'espere?

I dag kom mensen, å skal begynne på estradot i morgen :) håper alt går som det skal å at det blir innsett om ett par ukers tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YES!! Ett skritt videre. Min mann har nedfrosset sæd som ble avlevert før han ble kreft operert.  Vi klarte å sende nedfrosset sæden til Danmark (^.^). Dette er spennende.!!! Jeg skal starte med Suprecur på Søndag. Lang Protokoll.

Endret av Holmenkoll2014
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! Lenge siden jeg har skrevet her.. Hadde innsett av ett fryseegg forrige mandag, det andre døde dessverre. Hadde egentlig gitt opp hele forsøket da jeg fikk bare blendahvite tester onsdag og torsdag. Men tok en test nå som var positiv 👏🏻 Blodprøve på mandag, håper ikke HCG nivået er kjempelavt.. Men i dag feires det med koffeinfri kaffe 🌸💞

 

Holmenkoll2014, så bra UL gikk bra! lykke til med hormonstart i morgen!

 

Nordinor, hvordan går det med deg?

Endret av J'espere
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! Lenge siden jeg har skrevet her.. Hadde innsett av ett fryseegg forrige mandag, det andre døde dessverre. Hadde egentlig gitt opp hele forsøket da jeg fikk bare blendahvite tester onsdag og torsdag. Men tok en test nå som var positiv 👏🏻 Blodprøve på mandag, håper ikke HCG nivået er kjempelavt.. Men i dag feires det med koffeinfri kaffe 🌸💞

 

Holmenkoll2014, så bra UL gikk bra! lykke til med hormonstart i morgen!

 

Nordinor, hvordan går det med deg?

Gratulerer! Håper den fortsetter å klamre sæ fast.. ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har mistet, har blødd masse i dag med menssmerter også. Sykepleier på Riksen mente det var SA men kan ikke ta blodprøve før torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrulig trist J'espere. Klem til det og dine ❤

 

Var på ul på mandagen, da va slimhinnen 6,3 mm. Håper på at den er blitt tykkere i morgen når jeg skal til ny ul å at alt er som det skal :) syns det er så mange ting som må klaffe å gå riktig vei for at man skal få innsett ved fryseforsøk 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrulig trist J'espere. Klem til det og dine ❤

 

Var på ul på mandagen, da va slimhinnen 6,3 mm. Håper på at den er blitt tykkere i morgen når jeg skal til ny ul å at alt er som det skal :) syns det er så mange ting som må klaffe å gå riktig vei for at man skal få innsett ved fryseforsøk 🤔

Takk Nordinor! Hvordan gikk det på ultralyd i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...