Twintipp og himmelblå Skrevet 7. mars 2016 #1 Skrevet 7. mars 2016 Hvordan kommer man seg til, og er det langt fra togstasjonen i Drammen til Union Brygge?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #2 Skrevet 7. mars 2016 Ta til høyre ut fra stasjonen. Gå ca. 5 minutter, og vips, så er du der. Anonymous poster hash: 1df6a...2f4
Twintipp og himmelblå Skrevet 7. mars 2016 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2016 Ta til høyre ut fra stasjonen. Gå ca. 5 minutter, og vips, så er du der. Anonymous poster hash: 1df6a...2f4 Ok. Takk. Så vi trenger ikke ta taxi?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #4 Skrevet 7. mars 2016 Ta til høyre ut fra stasjonen. Gå ca. 5 minutter, og vips, så er du der. Anonymous poster hash: 1df6a...2f4 Ok. Takk. Så vi trenger ikke ta taxi? Taxi trengs ikke. Dere tar til høyre, som sagt over, utenfor togstasjonen, krysser gata, går forbi busstasjonen, går gjennom undergangen og da er dere på Union Brygge. Det første dere ser når dere kommer gjennom undergangen er Politihuset og Moov treningssenter. Hvor skal dere på Union Brygge? Anonymous poster hash: bfa6c...8ac
Twintipp og himmelblå Skrevet 7. mars 2016 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2016 Ta til høyre ut fra stasjonen. Gå ca. 5 minutter, og vips, så er du der. Anonymous poster hash: 1df6a...2f4 Ok. Takk.Så vi trenger ikke ta taxi? Taxi trengs ikke. Dere tar til høyre, som sagt over, utenfor togstasjonen, krysser gata, går forbi busstasjonen, går gjennom undergangen og da er dere på Union Brygge. Det første dere ser når dere kommer gjennom undergangen er Politihuset og Moov treningssenter. Hvor skal dere på Union Brygge? Anonymous poster hash: bfa6c...8ac Ok:-) Tusen takk!!! Vi skal sove på hotell der:)
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #6 Skrevet 7. mars 2016 Ta til høyre ut fra stasjonen. Gå ca. 5 minutter, og vips, så er du der. Anonymous poster hash: 1df6a...2f4 Ok. Takk.Så vi trenger ikke ta taxi? Taxi trengs ikke. Dere tar til høyre, som sagt over, utenfor togstasjonen, krysser gata, går forbi busstasjonen, går gjennom undergangen og da er dere på Union Brygge. Det første dere ser når dere kommer gjennom undergangen er Politihuset og Moov treningssenter. Hvor skal dere på Union Brygge? Anonymous poster hash: bfa6c...8ac Ok:-) Tusen takk!!! Vi skal sove på hotell der:) Ok Da skal dere sikkert sove på Choice. Da går du bare rett frem når du kommer ut fra undergangen, forbi Meny på ene siden av gaten og Biblioteket og Ypsilon broen på andre siden av gaten så kommer du til Choice. Kos dere. Og hvis du skal på Susanne Sundfør i kveld på Union Scene - kos deg ekstra mye Anonymous poster hash: bfa6c...8ac
Twintipp og himmelblå Skrevet 7. mars 2016 Forfatter #7 Skrevet 7. mars 2016 Ta til høyre ut fra stasjonen. Gå ca. 5 minutter, og vips, så er du der. Anonymous poster hash: 1df6a...2f4 Ok. Takk.Så vi trenger ikke ta taxi? Taxi trengs ikke. Dere tar til høyre, som sagt over, utenfor togstasjonen, krysser gata, går forbi busstasjonen, går gjennom undergangen og da er dere på Union Brygge. Det første dere ser når dere kommer gjennom undergangen er Politihuset og Moov treningssenter. Hvor skal dere på Union Brygge? Anonymous poster hash: bfa6c...8ac Ok:-) Tusen takk!!!Vi skal sove på hotell der:) Ok Da skal dere sikkert sove på Choice. Da går du bare rett frem når du kommer ut fra undergangen, forbi Meny på ene siden av gaten og Biblioteket og Ypsilon broen på andre siden av gaten så kommer du til Choice. Kos dere. Og hvis du skal på Susanne Sundfør i kveld på Union Scene - kos deg ekstra mye Anonymous poster hash: bfa6c...8ac Tusen takk for svar:)))) Blitt tatt screenshot;-) Åå, visste ikke at SS skulle spille i kveld, hun er en fantastisk artist!🙏🏼 Vi skal dit i helgen, på idrettsarrangement:-) Takk for svar igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå