Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #1 Skrevet 7. mars 2016 Aldri opplevd dette før, jeg er ikke gravid, går på p-piller og hadde mensen forrige uke. (Har heller ikke hatt sex på flere mnd) Det er veldig vonde smerter også, kjenner det ekstra godt når jeg setter meg ned eller reiser meg opp, gjør vondt å stå og gå og sjefen sendte meg hjem fordi jeg er bleik og slapp. Har pittelitt rosa utflod, ellers ingenting utenom det vanlige. Menstruasjonen forrige uke var som vanlig og jeg skjønner ingenting! Det kom som kastet på meg i syvtiden på morgeneni dag.. Har ikke feber, men er kvalm og slapp.. Noen som har opplevd det samme? Anonymous poster hash: c37ad...aca
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #2 Skrevet 7. mars 2016 Ingen som har vært borti dette før? Det gir seg jo ikke :/ Anonymous poster hash: c37ad...aca
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #3 Skrevet 7. mars 2016 Har opplevd det. Gynekologen kunne ikke forklare det.. Utrolig ubehagelig. Anonymous poster hash: 437c0...23e
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #4 Skrevet 7. mars 2016 Det kan være noe annet. Jeg ville tatt en tur til legen / gynekologen. Har hatt noe slikt med cyster som sprakk en gang. I tillegg har jeg hatt eggløsnings- og menssmerter som har vært veldig plagsomme. Men det var jevnlig på ganske regelmessige tidspunkt... Anonymous poster hash: 877ac...c36
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #5 Skrevet 7. mars 2016 Har opplevd det. Gynekologen kunne ikke forklare det.. Utrolig ubehagelig. Anonymous poster hash: 437c0...23e Ja, det er vondt, altså! Hvor lenge hadde du det sånn a? :/ Anonymous poster hash: c37ad...aca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå