Gå til innhold

Små barn som blir fornærmet..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt barn blir fort fornærmet. Noen ganger reagerer barnet med å bli sint, eller furte med furteleppe og hengende hode. Og da kan det være sånn i timesvis, selv over små ting. Eksempel kan være at radioen står på i bilen, men barnet vil ikke ha på musikk. Man vet aldri hva barnet ønsker, de fleste dager er radio bare bra.

Barnet er tre år, og blir så fornærmet. Jeg opplever ikke barnet som trassig, men barnet har temperament. Er det normalt?

Anonymous poster hash: ae581...67d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men det er jo en måte å trasse på det også? Med å bli fornærmet. Det er en måte han bruker for å oppnå det han vil.

Skrevet

Vet ikke om det er normalt, men min er også sånn. Kan bli kjempesint for at vi ikke gjettet hva han ville og etterkom hans ønsker umiddelbart uten at han hadde sagt noe.

Hos oss tror jeg nok det har en klar sammenheng med at vi lar ham bestemme altfor mye. Fikk meg en vekker nå nettopp av tråden om hun som var "slem" i dag. Satt og måpte da jeg leste hovedinnlegget og tenkte at sånt kan man da ikke gjøre. Så leste jeg svarene og innså at jeg var helt på jordet. :P

Anonymous poster hash: a8ed6...5c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...