Gå til innhold

Order babe..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det brukt blandt voksne folk i dag?

Så nettopp ei som skrev det på instagram.

"Ses i morgen, babe"

 

Føler det hører hjemme blandt tenåringer, ikke voksne damer.. Er det bare meg?

 

 

Anonymous poster hash: d2940...8d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, skal selvfølgelig stå ordet babe, i overskriften. Autocorrect

 

Anonymous poster hash: d2940...8d2

Skrevet

mye rart man skal henge seg opp i  :legrine:



Anonymous poster hash: 46433...125
Skrevet

Jeg hører ikke voksne norske folk si dette til hverandre.

Men min mann er ikke norsk og kaller meg baby (som er vanlig der han kommer fra) :) tok litt tid før jeg syntes dette var naturlig hehe...

 

Anonymous poster hash: ff97a...c5e

Skrevet

Nå så jeg villa paprika også brukte det. "Im in babe" 😂😂😂

 

Anonymous poster hash: d2940...8d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...