Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #1 Skrevet 7. mars 2016 Er det brukt blandt voksne folk i dag? Så nettopp ei som skrev det på instagram. "Ses i morgen, babe" Føler det hører hjemme blandt tenåringer, ikke voksne damer.. Er det bare meg? Anonymous poster hash: d2940...8d2
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #2 Skrevet 7. mars 2016 Herregud, skal selvfølgelig stå ordet babe, i overskriften. Autocorrect Anonymous poster hash: d2940...8d2
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #3 Skrevet 7. mars 2016 mye rart man skal henge seg opp i Anonymous poster hash: 46433...125
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #4 Skrevet 7. mars 2016 Jeg hører ikke voksne norske folk si dette til hverandre. Men min mann er ikke norsk og kaller meg baby (som er vanlig der han kommer fra) tok litt tid før jeg syntes dette var naturlig hehe... Anonymous poster hash: ff97a...c5e
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #5 Skrevet 7. mars 2016 Nå så jeg villa paprika også brukte det. "Im in babe" 😂😂😂 Anonymous poster hash: d2940...8d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå