Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #1 Skrevet 7. mars 2016 Underlivet, livmor..jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det!? Det er intense menssmerter ganger 100, stråler bak i ryggen og ned i lårene og opp på høyre side av magen Opererte i livmoren for 2 mnd siden, brant bort slimhinnene og inngrepet var ukomplisert. Kom meg raskt, men har slitt litt med mye murringer fra tid til annen i etterkant. Dette er derimot helt annerledes og veldig intenst. Kom etter at jeg hadde sex på lørdag, ble litt bedre i går kveld og sov godt i natt før jeg våknet av at det stakk til i firetiden. Smertestillende hjelper ikke noe særlig. Har litt forhøyet temperatur, men ikke feber (37.5-37.7).. Vet liksom ikke om dette er normalt eller ei, og har ikke lyst til å ringe legen unødvendig.. Anonymous poster hash: 65bd7...fcd
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #3 Skrevet 7. mars 2016 ring legen du. svarene du får her vil kunne være misvisende. eneste som kan hjelpe deg. er nok legen. Anonymous poster hash: c0260...651
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #4 Skrevet 7. mars 2016 Ring legen! Det kan vel være infeksjon eller andre komplikasjoner etter inngrepet. Dette høres ikke normalt ut i alle fall Anonymous poster hash: a1740...1bc
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #5 Skrevet 7. mars 2016 Takk for svar Jeg burde sikkert ringe legen, men føler meg som en hypokonder.. Vil ikke en infeksjon gi feber og litt sykdomsfølelse? Jeg føler meg ikke dårlig ellers, har bare vondt. Anonymous poster hash: 65bd7...fcd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå