Gå til innhold

Skrivefeil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kva tenker du om den person som skriver mykje feil ?

Anonymous poster hash: f4172...325
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kjem an på kva for skrivefeil det er snakk om. Nokre feil et tydelig feil som er typisk for dei med lese- og skrivevanskar, nokre typiske tastefeil eller ein bokstav fell ut (som mitt tastatur som er gamalt), nokre feil er slurv og nokre er fordi dei openbart ikkje kan rettskrivingsreglane. Så lenge det er snakk om litt slurv eller at det er lese- og skrivevanskar, tenkar eg ikkje noko om det, men eg må innrømme at eg slit med å ta dei med mykje skrivefeil grunna slurv og manglande kunnskap heilt på alvor. Det er noko med truverda som blir svekka av for mykje feil.

PS, hva synes du om nynorsken min? Jeg skriver egentlig alltid på bokmål, men fikk lyst til å prøve meg på nynorsk nå :D

Anonymous poster hash: a44a4...11c
Skrevet

Jeg dømmer ikke folk utifra skrivefeil. Om man ikke tar noen på alvor pga. skrivefeil så må man kanskje jobbe litt med seg selv. 

Anonymous poster hash: 76e95...0dd
Skrevet

Jeg dømmer ikke folk utifra skrivefeil. Om man ikke tar noen på alvor pga. skrivefeil så må man kanskje jobbe litt med seg selv. 

Anonymous poster hash: 76e95...0dd

Det er faktisk helt normalt å ikke ta folk helt på alvor dersom de har mye skrivefeil. Dersom man søker en jobb, sender ut noe på anbud, har kundekontakt osv, så mister man mye troverdighet med mange skrivefeil. Man kan risikere både å miste jobbtilbud og kunder ved å ikke lære seg å skrive skikkelig.

Anonymous poster hash: a44a4...11c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...