Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #1 Skrevet 6. mars 2016 Noen som har opplevd det? Hva gjør isåfall legen med det? Eller skal man bare vente til det kommer tilbake? Hadde mens i oktober, men ingen mens 3 mnd før der igjen. Anonymous poster hash: 3b545...a99
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #2 Skrevet 6. mars 2016 Har du sjekket om du har pcos? Anonymous poster hash: 1456a...92e
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #3 Skrevet 6. mars 2016 Hvor gammel er du? Anonymous poster hash: 57407...abc
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #4 Skrevet 6. mars 2016 Jeg mener jeg ble sjekket for det for ca 10 år siden da mens også var så ustabil. Men jeg hadde ikke det da.Ble gravid og mistet og da fant de vel noen cyster på eggstokken som ble fjernet, så ble jeg gravid raskt etterpå igjen og da gikk alt bra. Hadde noenlunde normal mens etter det svangerskapet; men det er jo 9 år siden nå. Er pcos noe man har eller noe man kan få? Hvor lenge skal man gå uten mens før man kontakter lege da? Hi Anonymous poster hash: 3b545...a99
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #5 Skrevet 6. mars 2016 Jeg er 29 Anonymous poster hash: 3b545...a99
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #6 Skrevet 7. mars 2016 Jeg ville kontaktet lege nå. Du har bare hatt én mens på ni mnd? Det er ikke vanlig sånn uten grunn. Har du slanket deg mye? Stresset mye? Sluttet eller begynt på hormonell prevensjon? Det er sikkert mye "ufarlig" som kan spille inn, men jeg ville fått utelukket at du ikke har noen hormonelle forstyrrelser. Anonymous poster hash: 3723e...0d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå