Gå til innhold

Dårlig sjef?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var sykemeldt forrige uke fordi jeg har vært skikkelig dårlig med høy feber og totalt sengeliggende. Jobber i butikk. Så at sjefen min har lagt ut på Facebook hvor sliten hun er pga ekstra jobbing osv... Er dette akseptabel oppførsel av en sjef? Eller er jeg ekstra nærtagen fordi jeg er syk tro?

For meg er det helt drøyt at jeg skal måtte ha dårlig samvittighet for å være syk...

Anonymous poster hash: ad428...6b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og dette er et godt eksempel på hvorfor sjefen ikke burde være venner med sine ansatte på FB. Hun må jo få si at hun er sliten uten at du skal tro at hun sier noe til deg.

Skrevet

Det er Facebook, hva sjefen din legger ut som privatperson burde ikke gå inn på deg i veldig stor grad. Mange syter og klager på fb. Hun har jobbet mye og er sliten. Det er ikke akkurat som om hun bebreider deg for at du er syk.

Anonymous poster hash: 63b32...303

Skrevet

Det er Facebook, hva sjefen din legger ut som privatperson burde ikke gå inn på deg i veldig stor grad. Mange syter og klager på fb. Hun har jobbet mye og er sliten. Det er ikke akkurat som om hun bebreider deg for at du er syk.

Hun har jo måttet jobbe ekstra fordi jeg er syk, så det blir jo på en måte en bebreidelse det...

Skrevet

Synes ikke dette kan stemple en sjef for å være dårlig.

Anonymous poster hash: 4497a...b89

Skrevet

Dette er et ikke-problem. Du leter med lys og lykte etter fornærmelser, og sjefen din spiller martyr i stedet for å leie inn folk.

Anonymous poster hash: 3c2c0...004

Skrevet

Hun bebreider deg ikke, hun sier hun er sliten pga mange arbeidstimer forrige uke.

Anonymous poster hash: b688f...25b

Skrevet

Det du sier er at hvis sjefen din ble syk en uke, Hi, og du var den som måtte jobbe ekstra den uken og ble ekstra sliten etter det, da ville du - om du la ut en slik status på fb - gjøre det kun fordi du ønsket å gi sjefen din dårlig samvittighet!

Dette sier noe om enten hva du ville gjort selv, eller at du tar ting for personlig. Om det er det siste så håper jeg det bare er fordi du er syk, for ellers tror jeg du vil få det slitsomt etterhvert.

Anonymous poster hash: 1da3c...bb3
Skrevet

Hun har jo måttet jobbe ekstra fordi jeg er syk, så det blir jo på en måte en bebreidelse det...

Hjelpes...

Skrevet

Herregud.

Ta deg sammen da. Du er en dårlig ansatt som spekulerer i om sjefen snakker til deg i koder via FB.

Minner om en paranoid kollega jeg hadde en gang.

ALT andre gjorde var hemmelige tegn til henne om at de ikke likte henne.

Anonymous poster hash: 1d467...c9a

Skrevet

hvem er det som har sjefen på facebook tenker jeg. haff. la jobb være jobb og privat være privat. 

Anonymous poster hash: 51811...5dc
Skrevet

Tenker mer at du er en ekstremt dårlig ansatt, som lager en tråd her inne om sjefen din, som selvfølgelig er sliten etter å ha jobbet alene en uke.

Anonymous poster hash: 79059...79f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...