Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #1 Skrevet 6. mars 2016 I dag fikk jeg mensen og har ubeskrivelig vondt, aldri opplevd lignende. Har tidvis pest av smerte. Kjennes litt ut som åpningsrier (jeg er ikke gravid, mens kom på korrekt dag) Har tatt både paracet og ibux uten noe effekt. Jeg er litt bekymret for at noe er galt, men føler det er teit å kontakte lege for menssmerter. Noen som har opplevd noe lignende? Anonymous poster hash: 90d5f...dc0
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #2 Skrevet 6. mars 2016 Jeg har et par ganger hatt smerter i magen under mensen, den dagen mensen har kommet eller dagen etter når blødningene er kommet ordentlig i gang. Bruker aldri ha smerter i magen ved mens normalt sett. Men de par gangene jeg har hatt det har det vært så sterke smerter at jeg har vært helt sammenkrøket og stønnet av smerter. Har ikke vært noe galt med meg noen av gangene. Men man skal jo ta slike uvanlige smerter på alvor, og det er jo noen som kan få smerter og blødninger ved en exu, så kanskje ta en telefon til legevakten og spørre for sikkerhets skyld? En telefon dit er greit å ta. Anonymous poster hash: 04c4c...ed2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå