Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #1 Skrevet 6. mars 2016 Herregud det er så flaut!😱 Anonymous poster hash: caaf3...d82
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #2 Skrevet 6. mars 2016 Jeg vet men må se det også da sjø 😛 Men klovn er enda verre. Har du sett det? Og nå kom jeg på det programmet Linn Skåber hadde for noen år siden. Det var så flaut at det gjorde vondt 😂 Anonymous poster hash: 69a03...f4d
Gjest Antarctica Skrevet 6. mars 2016 #3 Skrevet 6. mars 2016 Jeg vet men må se det også da sjø 😛 Men klovn er enda verre. Har du sett det? Og nå kom jeg på det programmet Linn Skåber hadde for noen år siden. Det var så flaut at det gjorde vondt 😂 Anonymous poster hash: 69a03...f4d "Fra hjerte til hjerte". Maktet det ikke, klarte ikke å le en gang!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #4 Skrevet 6. mars 2016 Jeg vet men må se det også da sjø 😛 Men klovn er enda verre. Har du sett det? Og nå kom jeg på det programmet Linn Skåber hadde for noen år siden. Det var så flaut at det gjorde vondt 😂 Anonymous poster hash: 69a03...f4d "Fra hjerte til hjerte". Maktet det ikke, klarte ikke å le en gang! Ja stemmer! Jeg lo heller ikke, det gjorde bare vondt hehe. Men måtte liksom se også 🙊 Anonymous poster hash: 69a03...f4d
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #5 Skrevet 6. mars 2016 Jeg vet men må se det også da sjø Men klovn er enda verre. Har du sett det? Og nå kom jeg på det programmet Linn Skåber hadde for noen år siden. Det var så flaut at det gjorde vondt Anonymous poster hash: 69a03...f4d Nei, ikke sett det. Hvis det er pinligere så vet jeg ikke om jeg klarer - dette er helt på grensa for meg Anonymous poster hash: caaf3...d82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå