Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #1 Skrevet 6. mars 2016 Skal kjøpe neste års dress, men er i tvil om hvilke type jeg skal gå for. Har god erfaring med Reima, men det er det vist mange som har siden de er helt utsolgt i str 110. Noen som kjenner til f.eks Lego, Didrikson osv? Anonymous poster hash: a436d...dfe
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #3 Skrevet 6. mars 2016 Skal kjøpe neste års dress, men er i tvil om hvilke type jeg skal gå for. Har god erfaring med Reima, men det er det vist mange som har siden de er helt utsolgt i str 110. Noen som kjenner til f.eks Lego, Didrikson osv? Anonymous poster hash: a436d...dfe Jeg er fornøyd med didrikson. Ikke av de varmeste, men slitesterk. Anonymous poster hash: e633b...9cd
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #6 Skrevet 6. mars 2016 Isbjörn of Sweden Overlegen seier! 👍👍 Varm, vanntett og slitesterk, god passform og bevegelighet. Arvet en for noen år siden, som nr.3! Fortsatt var den overlegent mye bedre enn alt annet vi har hatt! Kommer aldri til å kjøpe noe annet. Men vi er myyyye ute da. Det er en dyr dress... Men såååå verdt det. For både liten og stor. Varme, tørre, fornøyde barn er viktigste kriterie for vår livsstil. 👍👍 Anonymous poster hash: 7f3e5...b4d
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #7 Skrevet 6. mars 2016 Jeg liker Molo best til det tynne, lange barnet mitt. Til den litt mer stuttjukke broren er jeg veldig fornøyd med Mikk-Line. Anonymous poster hash: 5deb1...fe4
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #8 Skrevet 6. mars 2016 Didriksons er så fantastisk kvalitet. Ingen av mine jakker fra Bergans, Helly Hansen og Fjellreven har vært i nærheten av så slitesterke og gode som Didriksons-dressene til barna mine. Anonymous poster hash: 3154d...a1b
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #9 Skrevet 7. mars 2016 Troll thinsulate Anonymous poster hash: a4d04...1c6
&KJ& Skrevet 7. mars 2016 #11 Skrevet 7. mars 2016 Isbjørn og Molo har vært veldig bra. Ticket og PoP tapte seg veldig i løpet av vinteren. I den alderen har jeg ikke hatt Reima pga slitestyrke.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #12 Skrevet 7. mars 2016 Fornøyd med de fleste, jeg. Didrikson og molo til eldste, kjempebra! Kapp Ahl til mellomste, bra den og. Varm og god. Ellos til babyen, helt super! Anonymous poster hash: 34841...c63
Mandala Skrevet 7. mars 2016 #13 Skrevet 7. mars 2016 Isbjörn øverst. Dernest tror jeg kanskje Lego faktisk. Jeg syns den er undervurdert. Den er skikkelig slitesterk og bra.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #14 Skrevet 7. mars 2016 Polarn og pyret har vært et førstevalg i mange år. Nå har vi valgt Didrikson. Veldig greit at de kan forlenges og dermed holde lengre. Anonymous poster hash: 455f1...a8d
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #15 Skrevet 7. mars 2016 Isbjørn, Reima. Jeg har en på fem og en på sju, Isbjørndressen yngste bruker er nå på tredje barn (hvorav minst to har brukt den veldig hardt), og den er fremdeles fin og i god stand. Liker også Reima, de er litt mindre slitesterke, men er myke og lette å bevege seg i, særlig for de minste. Liker minst: Troll - har kjøpt endel av dem (på salg), men ikke vært fornøyd. De med avtakbart fôr er upraktiske om vinteren og er i praksis bare en vår/høst-dress. Har også en med ikke avtakbart fôr, og den er utrolig tung, bomsete passform, og bruker lang tid på å tørke. Generelt synes jeg dress er fint i barnehagealder, og da har det lønt seg å gå litt opp fra de aller billigste merkene, for kvaliteten er MYE bedre. Nå som de er litt større har jeg supplert med litt billigere bukser kjøpt på salg (Stormberg etc), til rundt 200kr stykket til bruk hjemme/ha på skolen (har mye mindre oversikt over klærne på skolen enn på barnehagen), og det har fungert fint. Anonymous poster hash: 3090a...ebc
februarprins2013 Skrevet 8. mars 2016 #16 Skrevet 8. mars 2016 Reima,Didrikson og Stormberg uten tvil
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #18 Skrevet 8. mars 2016 Reima for 5. år på rad. Har tre barn. Alle kan arves av småsøsken n Anonymous poster hash: ffdd5...742
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå