Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #1 Skrevet 6. mars 2016 Hvordan var prognosene? Og hva feilte deg? Anonymous poster hash: 5f518...048
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #2 Skrevet 6. mars 2016 Jeg er alvorlig syk, men har ingen prognose siden man kan være alvorlig syk uten å være dødssyk... Anonymous poster hash: 4f028...b40
hilde og gutta Skrevet 6. mars 2016 #3 Skrevet 6. mars 2016 Jeg har kreft. Prognosen ser bra ut enn så lenge!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #4 Skrevet 6. mars 2016 Hva er kriteriene dine for alvorlig syk da? Jeg har aldri vært dødssyk, men jeg har vært lagt inn på sykehuset fordi jeg har vært veldig syk. En gang med kraftig lungebetennelse, måtte legges inn for behandling. Fikk pustehjelp, intravenøs antibiotika og intravenøs næring. Mulig jeg hadde dødd av det om det var for 100 år siden eller jeg var veldig svekket av andre grunner, men som en i utgangspunktet frisk og sterk dame som jo oppsøkte hjelp da jeg ikke fikk puste tålte jeg såpass og var aldri dødssyk. Anonymous poster hash: 52317...1f5
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #5 Skrevet 6. mars 2016 Ja, har MS som er definert som alvorlig kronisk sykdom. Anonymous poster hash: 40eaa...0d9
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #6 Skrevet 6. mars 2016 Jeg har to revmatiske, autoimmune diagnoser, som i dårlige perioder medfører at kroppen angriper indre organer. Jeg lever med store smerter, tåler lite sol, blir dårlig av kulde og fukt/regn. Sliter med fatigue osv. Jeg er heller ikke dødssyk, men sykdommen min er kronisk og blir ikke bedre... Anonymous poster hash: 69d15...b6f
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #7 Skrevet 6. mars 2016 Har hatt blodforgiftning, det var kritisk den ene kvelden, men ble raskt bedre da jeg fikk riktig behandling umiddelbart. Har anoreksi, noe som jo er alvorlig. Føler ikke at det er så kritisk, men vet jo ikke hvordan kroppen min egentlig har det på innsiden, hvor sliten den egentlig er. Men er positiv til at jeg skal bli frisk. Anonymous poster hash: 4dce0...ac6
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #8 Skrevet 6. mars 2016 Jeg har hatt en infeksjon som ganske sikkert ville drept meg uten antibiotika. Takk Gud at bakteriene ikke var resistente. Anonymous poster hash: 643b7...05a
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #9 Skrevet 6. mars 2016 Jeg har hjertesykdom . Vært inn og ut av sykehuset de siste 5 årene. Ser frisk ut, men kjemper en kamp mot trøtthet, konstant utmattet og kvalme . Anonymous poster hash: 2a629...85f
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #10 Skrevet 7. mars 2016 Hatt blodforgiftning, blodpropp i hodet, røykforgiftning, kraftig kyssesyke med ekstremt stor milt (største legen hadde sett..), svangerskapsforgiftning, melkeallergisjokk som baby. Det jeg husker ifarta... Har nå utviklet ME Anonymous poster hash: 5287b...431
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #11 Skrevet 7. mars 2016 Var innlagt på sh i forbindelse med fødsel. De klarte å holde på å ta kverken på meg flere ganger pga inkompetanse, men ukrutt forgår ikke så lett! Anonymous poster hash: 94b0c...660
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #12 Skrevet 7. mars 2016 Har crohns, en alvorlig kronisk sykdom. Anonymous poster hash: 0f161...ce5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå