Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #1 Skrevet 6. mars 2016 Jeg har spist Frokost : 1 knekkebrød med leverpostei og agurk. Lunsj : havregrøt + litt skyr Mellom : 2 pærer og noen mandler Middag : svinefilet og grønnsaker i lompe Har også spist en eske med läkerol, og drukket Zeroh saft og Pepsi max. Hva har dere spist idag? Anonymous poster hash: 2f0d7...83f
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #2 Skrevet 6. mars 2016 Et Polarbrød med ost til frokost. En dobbel 0 youghurt, en kvikklunsj og en grov vaffel på jobb.. En liten ps pinnekjøtt, mos og potet. En pære. Litt ostepop og Pepsi Max nå meget usunn dag, fortsatt sulten!!! Anonymous poster hash: ad90e...004
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #3 Skrevet 6. mars 2016 2 knekkebrød med ost og agurk. Dobbel 0 yoghurt. 3 kjøttkaker, 0,5 potet og stuetkål. Drukket vann og kaffe. Blir noe til kvelds, men usikker på hva. Anonymous poster hash: 7dc19...5a2
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #4 Skrevet 6. mars 2016 Frokost - Proteinshake Lunsj - Brokkolisuppe Middag - proteinshake og grønnsaksjuice Kvelds - Proteinshake og smoothie Diett for å gå ned i vekt før en operasjon. 😁 Anonymous poster hash: b106d...ad1
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #5 Skrevet 6. mars 2016 Uff... Frokost: to skiver med melk Lunsj: en kaffe latte Mellommåltid: en liten yoghurt og litt sjokolade Middag: ingenting Kvelds: en skål potetgull og ett glass zero Hm, ser at dette var en ræva dag... Anonymous poster hash: b0f1f...03e
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #6 Skrevet 6. mars 2016 To skiver med brelett og hvitost + cherrytomater. Ett knekkebrød med peanøttsmør + en liten salat. To ruter sukkerfri sjokolade. En laksefilet med pastaskruer og hvit saus. Litt fruktsalat. En skål bær med dobbel 0% yoghurt. Litt nøtter. En Atkins sjokolade. To cheeze sticks. Lite grønnsaker i dag, og sikkert litt mye kalorier. Vi var gjester til middag, ellers hadde det blitt mye mer grønnsaker. Men jeg er høygravid og skal ikke slanke meg, men må passe på blodsukkeret. Anonymous poster hash: 318e2...b8d
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #7 Skrevet 6. mars 2016 F: havrefras m/melk og blåbær Mm: 1/2 banan L: 2 havreknekkebrød med egg + ost og paprika og et eple Mm2: 14 havregrøt m/Mandel og blåbær Middag:.2 biter Grandiosa og salat (seint hjemme fra håndball-cup) K: 2 skiver m/ost og skinke + gulrot Ca 1550 kalorier Anonymous poster hash: 29b0b...aee
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #8 Skrevet 6. mars 2016 Litt youghurt 10 biter maki Litt mer youghurt. Rekker ikke spise så mye mellom nattevakter.. Går ofte ned 2 kg på en helg, for dehydrert blir man også.. Anonymous poster hash: c40f5...e1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå