Gå til innhold

Hva har du spist idag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har spist

 

Frokost : 1 knekkebrød med leverpostei og agurk.

Lunsj : havregrøt + litt skyr

Mellom : 2 pærer og noen mandler

Middag : svinefilet og grønnsaker i lompe

Har også spist en eske med läkerol, og drukket Zeroh saft og Pepsi max.

 

Hva har dere spist idag?

 

Anonymous poster hash: 2f0d7...83f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et Polarbrød med ost til frokost. En dobbel 0 youghurt, en kvikklunsj og en grov vaffel på jobb.. En liten ps pinnekjøtt, mos og potet. En pære. Litt ostepop og Pepsi Max nå :P meget usunn dag, fortsatt sulten!!!

 

Anonymous poster hash: ad90e...004

Skrevet

2 knekkebrød med ost og agurk.

Dobbel 0 yoghurt.

3 kjøttkaker, 0,5 potet og stuetkål.

Drukket vann og kaffe.

Blir noe til kvelds, men usikker på hva.

 

Anonymous poster hash: 7dc19...5a2

Skrevet

Frokost - Proteinshake

Lunsj - Brokkolisuppe

Middag - proteinshake og grønnsaksjuice

Kvelds - Proteinshake og smoothie

 

Diett for å gå ned i vekt før en operasjon. 😁

 

Anonymous poster hash: b106d...ad1

Skrevet

Uff...

 

Frokost: to skiver med melk

Lunsj: en kaffe latte

Mellommåltid: en liten yoghurt og litt sjokolade

Middag: ingenting

Kvelds: en skål potetgull og ett glass zero

 

Hm, ser at dette var en ræva dag...

 

Anonymous poster hash: b0f1f...03e

Skrevet

To skiver med brelett og hvitost + cherrytomater.

Ett knekkebrød med peanøttsmør + en liten salat. To ruter sukkerfri sjokolade.

En laksefilet med pastaskruer og hvit saus.

Litt fruktsalat.

En skål bær med dobbel 0% yoghurt.

Litt nøtter.

En Atkins sjokolade.

To cheeze sticks.

 

Lite grønnsaker i dag, og sikkert litt mye kalorier. Vi var gjester til middag, ellers hadde det blitt mye mer grønnsaker. Men jeg er høygravid og skal ikke slanke meg, men må passe på blodsukkeret.

 

Anonymous poster hash: 318e2...b8d

Skrevet

F: havrefras m/melk og blåbær

Mm: 1/2 banan

L: 2 havreknekkebrød med egg + ost og paprika og et eple

Mm2: 14 havregrøt m/Mandel og blåbær

Middag:.2 biter Grandiosa og salat (seint hjemme fra håndball-cup)

K: 2 skiver m/ost og skinke + gulrot

 

Ca 1550 kalorier

 

 

Anonymous poster hash: 29b0b...aee

Skrevet

Litt youghurt

10 biter maki

Litt mer youghurt.

Rekker ikke spise så mye mellom nattevakter..

Går ofte ned 2 kg på en helg, for dehydrert blir man også..

 

Anonymous poster hash: c40f5...e1e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...