Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #1 Skrevet 6. mars 2016 https://www.net-a-porter.com/sa/en/product/677641/oscar_de_la_renta/floral-print-silk-twill-dress Anonymous poster hash: 64e1d...934
Iiiiik Skrevet 6. mars 2016 #2 Skrevet 6. mars 2016 Kjolen var fin, men jeg håper ikke daten vet nok om klær til å skjønne at du møter ham i en steindyr kjole. Den er faktisk dyrere enn brudekjolen min var, og det kan jo få ham til å tro at du er steinrik og snobbete. Det kan det selvfølgelig hende du er, men hvis du ikke er det, kan det sende feil signaler.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #3 Skrevet 6. mars 2016 Den var veldig din men det ser ut som du skal i bryllup mer en på date! Spørs jo hva slags date du skal på men personlig synes jeg d blir overpyntet Anonymous poster hash: b928c...3dd
Berta_78 Skrevet 6. mars 2016 #4 Skrevet 6. mars 2016 Ja, den var veldig fin. Bra date-kjole. Kommer sef litt an på daten ;-)
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #5 Skrevet 6. mars 2016 Veldig fin kjole som har flere bruksområder og noe jeg kunne ha brukt selv men ikke på første date Anonymous poster hash: 7a524...a1b
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #6 Skrevet 6. mars 2016 Nei...den er for pynta og shiny! Anonymous poster hash: f3ed8...b3c
soleia Skrevet 6. mars 2016 #7 Skrevet 6. mars 2016 Fin kjole (for eit bryllup) men om den passar på ein date kjem an på kven du skal på date med, og kvar de skal. På vår første date hadde mannen jeans og skjorte, og hadde nok vorte sett ut om eg stilte i det antrekket der.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #8 Skrevet 6. mars 2016 Kjolen var fin, men jeg håper ikke daten vet nok om klær til å skjønne at du møter ham i en steindyr kjole. Den er faktisk dyrere enn brudekjolen min var, og det kan jo få ham til å tro at du er steinrik og snobbete. Det kan det selvfølgelig hende du er, men hvis du ikke er det, kan det sende feil signaler. Hvor mye koster den? hvor mye ganger man med? Anonymous poster hash: fe46c...040
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #9 Skrevet 6. mars 2016 Det kommer jo an på hva slags date, veldig overpyntet om planen er Peppes og kino 😀 Anonymous poster hash: fc117...71a
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #11 Skrevet 6. mars 2016 Ikke min smak. Men den kan godt brukes på date. Anonymous poster hash: 174d1...917
Iiiiik Skrevet 6. mars 2016 #12 Skrevet 6. mars 2016 Kjolen var fin, men jeg håper ikke daten vet nok om klær til å skjønne at du møter ham i en steindyr kjole. Den er faktisk dyrere enn brudekjolen min var, og det kan jo få ham til å tro at du er steinrik og snobbete. Det kan det selvfølgelig hende du er, men hvis du ikke er det, kan det sende feil signaler. Hvor mye koster den? hvor mye ganger man med? Anonymous poster hash: fe46c...040 Koster 1700 pund. Kursen er ca 10 kroner. Altså omtrent 17000 kroner.
Monica Skrevet 6. mars 2016 #13 Skrevet 6. mars 2016 Kommer veldig an på daten. Fin restaurant, så passer den bra. Bare kaffe, eller middag på en enklere restaurant ville jeg ikke brukt den.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #14 Skrevet 6. mars 2016 Hva slags date da? Tur i skog og mark? Næsj, da ville jeg gått for noe annet... 😉 Er det en skikkelig fancy date med middag på fin restaurant går det vel fint. 😀 Lykke til med date 😊 PS: håper kjolen 'står til' daten.... Anonymous poster hash: 1082b...e9a
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #15 Skrevet 6. mars 2016 Synes det var litt kjerring-kjole. Anonymous poster hash: d0f33...7ea
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #16 Skrevet 6. mars 2016 Kjolen var fin, men jeg håper ikke daten vet nok om klær til å skjønne at du møter ham i en steindyr kjole. Den er faktisk dyrere enn brudekjolen min var, og det kan jo få ham til å tro at du er steinrik og snobbete. Det kan det selvfølgelig hende du er, men hvis du ikke er det, kan det sende feil signaler. Hvor mye koster den? hvor mye ganger man med? Anonymous poster hash: fe46c...040 Koster 1700 pund. Kursen er ca 10 kroner. Altså omtrent 17000 kroner. Kursen er 12. Anonymous poster hash: 8f8ae...6e0
Iiiiik Skrevet 6. mars 2016 #17 Skrevet 6. mars 2016 Kjolen var fin, men jeg håper ikke daten vet nok om klær til å skjønne at du møter ham i en steindyr kjole. Den er faktisk dyrere enn brudekjolen min var, og det kan jo få ham til å tro at du er steinrik og snobbete. Det kan det selvfølgelig hende du er, men hvis du ikke er det, kan det sende feil signaler.Hvor mye koster den? hvor mye ganger man med? Anonymous poster hash: fe46c...040 Koster 1700 pund. Kursen er ca 10 kroner. Altså omtrent 17000 kroner. Kursen er 12. Anonymous poster hash: 8f8ae...6e0 Ja, det har du sannelig rett i. 20 000 da, for kjolen.
Mamma til 2 søte Skrevet 6. mars 2016 #18 Skrevet 6. mars 2016 Kjolen var fin, men jeg håper ikke daten vet nok om klær til å skjønne at du møter ham i en steindyr kjole. Den er faktisk dyrere enn brudekjolen min var, og det kan jo få ham til å tro at du er steinrik og snobbete. Det kan det selvfølgelig hende du er, men hvis du ikke er det, kan det sende feil signaler.Hvor mye koster den? hvor mye ganger man med? Anonymous poster hash: fe46c...040 Den koster 21 500 ☺ Tror ikke alle klærne mine er verdt det engang 😂
pifi med tre nurk Skrevet 6. mars 2016 #19 Skrevet 6. mars 2016 Jeg synes ikke kjolen var særlig pen heller.
Hjertefru Skrevet 6. mars 2016 #20 Skrevet 6. mars 2016 Hvis du har råd og settingen er riktig (dyreste restauranten i byen) så kjør på. Må nok styles enkelt. Men eksklusivt.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #21 Skrevet 6. mars 2016 Det kommer litt an på flere ting. Hva slags date er det du skal på? Og hvordan ønsker du å fremstå på første date? Jeg hadde spart denne kjolen til en senere anledning. Anonymous poster hash: ff77a...4bb
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #23 Skrevet 6. mars 2016 Nelliker er de styggeste blomstene jeg vet om, det var total kræsj for min del. Kommer veldig an på daten - både typen og stedet, personlig synes jeg snittet var litt voldsomt for en date, passer bedre til bryllup. Anonymous poster hash: a196d...204
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #24 Skrevet 7. mars 2016 Sikkert bra om du skal date en soss som går med sleik i håret og Rolex-klokke, og inviterer deg på middag på yachten sin, sammen med sin personlige kokk. Da er den nok en innertier! 👍 Anonymous poster hash: de03d...e15
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #25 Skrevet 7. mars 2016 Huff, den er prangende på en kjerring-aktig måte. Er du nærmere 50? Om du skal på date med en fyr som krever kvalitet og stil (velstående mann med god smak) så går du for noe mye mer stilrent og avslappet. Stilige menn vil ikke ha stivpyntede damer. Og på alle andre menn er slike penger (og sånn stil)?helt bortkastet. Anonymous poster hash: b9f82...213
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå