Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #1 Skrevet 6. mars 2016 Jeg ser frem til mandag for da slipper jeg å styre for alle og får noen timer sammenhengende på jobb med alenetid. Mannen har blitt skikkelig kvesset i en ulykke så han trenger hjelp til det meste og er ganske immobile, så det blir mye ekstra på meg i helgene. Derfor er hverdagen et kjærkomment avbrekk med struktur og klare gjøremål. Så gleder jeg meg til påsken, forhåpentligvis kommer jeg i mål med prosjektene og annen er bedre slik at jeg kan få sovet ut skikkelig. (Pleier ikke å være så negativ, men nå har det vært mye på en liten stund. Anonymous poster hash: 6e0d7...b2e
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #2 Skrevet 6. mars 2016 Jeg ser frem til masteren er leverert og jeg begynner å arbeide. Lei av å være studentmamma... Anonymous poster hash: 16cb2...0b5
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #3 Skrevet 6. mars 2016 Gleder meg til å begynne å studere til høsten - det blir kjempegøy, kjempespennende, kjempestressende og det hele! Anonymous poster hash: 246f1...8d7
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #4 Skrevet 6. mars 2016 Til babyen finner det for godt å komme UT! Jeg er så lei og sliten... Legger meg med nytt håp i kveld også om at fødselen starter i løpet av natta! Anonymous poster hash: ac373...f5c
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #5 Skrevet 6. mars 2016 Det er egentlig bare trist, jeg vet ikke noe jeg ser frem til lenger. Jeg bare eksisterer, jeg lever ikke lenger pga. sykdom legene ikke finner ut av, rasert økonomi av den grunn. Jeg håper på en flott vår og varm og fin sommer slik at jeg i hvert fall kan få mye sol. Anonymous poster hash: 05d45...f5a
megmegmeg Skrevet 6. mars 2016 #6 Skrevet 6. mars 2016 Å bli gravid med nr to❤️ Og Josh Groban konsert (meet and greet billetter med VIP pass) i mai :-D
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #7 Skrevet 6. mars 2016 Gleder meg til mitt ene barn ikke lenger er tvangsinnlagt, og til h*n begynner å få mer sykdomsinnsikt. Kanskje vi kan få en litt mer stabil tid, med medisiner og behandling hjemme i stedet for på sykehuset. Gleder meg også til min samboer kommer seg opp og gå etter operasjonen. Han er uvurderlig for meg og det praktiske i hjemmet går ikke opp uten ham, nå som jeg sitter på sykehuset med barnet mitt det meste av tiden. Med unntak av dette syns jeg livet er bra, jeg. Det er jo ikke jeg som er syk, så jeg har ennå krefter tilbake. Og det er mange gleder rundt meg hver dag: våren som kommer, de friske barna i familien, vennene, naturen... Anonymous poster hash: 9696d...5ac
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #8 Skrevet 6. mars 2016 Kortsiktig: at barna får lagt seg slik at jeg også får lagt meg Langsiktig; gleder meg til sommer Og et håp om at økonomien snart bedrer seg! Det ser jeg fram til! Anonymous poster hash: 7bee8...b19
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #9 Skrevet 6. mars 2016 Gleder meg til lønn! Blir min første lønn på over 3000 kr på mange mange år. Sommer! Møkk lei av å fryse, vinterklær, regn og dritt. Til å få orden på rotet i huset! Rydder gang på gang til ingen nytte. Har ikke hatt råd til plastkasser til oppbevaring. Gjett hva jeg skal kjøpe når lønna kommer?😛 Gleder meg masse til at minste blir soppas stor at hun blir selvstendig. Føler jeg mister meg selv helt når jeg har barn i armene 24/7. Sikkert masse mer og. Dette er første gang på mange år at jeg føler livet smiler til meg og min familie!😍 Anonymous poster hash: faaa7...d6d
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #10 Skrevet 6. mars 2016 At Neste sommer og Giertsen helt perfekt begynner snart. Da skal restene fra lørdagsgodisen fram sammen med et stort glass solo. Små gleder 😍 Anonymous poster hash: c228d...88d
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #11 Skrevet 6. mars 2016 Påskeferie først og fremst. Så gleder jeg meg til 10 kilo til er borte (6 er borte). Men mest av alt gleder jeg til varmere vær sånn at det er slutt på skraping, måking og påkledning. Anonymous poster hash: 4ff1a...ac0
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #12 Skrevet 6. mars 2016 Ser fram til at mannen skal bli ferdig med fengselsdommen og vi kan ordne opp i livet vårt (flytte fra huset vi eier nå med barna, dele bo osv). Føler livet vårt er på vent. Og ser fram til at babyen ikke våkner 10 ganger om natta! Og at treåringen får litt roligere temperament Anonymous poster hash: fa97a...91f
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #13 Skrevet 6. mars 2016 Ser frem til 3 uker i Spania. Ser frem til å bli ferdig med operasjon. Ser frem til sommeren Ser frem til jeg blir frisk. Anonymous poster hash: baaa5...c5d
MammantilNurket Skrevet 6. mars 2016 #14 Skrevet 6. mars 2016 Jeg ser frem til påskeferie i Tyskland. Jeg ser frem til å bli kvitt krykkene. Jeg ser frem til å forhåpentligvis bli gravid igjen snart. Jeg ser frem til å bli ferdig med Masteren min.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #15 Skrevet 6. mars 2016 Å få treffe tvillingane eg har i magen (veke 35), kose med dei, sjå korleis dei ser ut, høyre stemmene deira, å kunne leike med dei to eg har frå før. Å kunne lage middag uten 14 kvilepausar. Gå ut på trilleturar, å sleppe å spørre mamma om å hjelpe meg med husarbeid slik at mannen ikkje skal slite seg heilt ut, sleppe å ligge på sofaen heile dagen. Vere ute i sola som nettopp har kome igjen etter vinteren😆. Danse å herje med ungane mine!!! Eg er jammen heldig😄. Anonymous poster hash: b0bbb...578
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. mars 2016 #16 Skrevet 7. mars 2016 Jeg ser frem til i kveld når jeg kan legge meg. Har vært lys våken i 1 time og først nå når jeg må stå opp er jeg supertrøtt 😕😣 Ser frem til å legge på sommerdekk 😄😄 Vår, sommer, varme sol. Lønn, påskeferie, at jeg kan hvile når barna har dratt til skolen 😀
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #17 Skrevet 7. mars 2016 Etter enda en tustete natt ser jeg virkelig frem til å få av gipsen! Den strammer og er bare i veien. Anonymous poster hash: 42105...c85
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #18 Skrevet 7. mars 2016 Å gå av nattevakt så jeg snart kan SOVE! Anonymous poster hash: 04316...8a5
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #19 Skrevet 7. mars 2016 Jeg ser frem til å bli frisk Anonymous poster hash: c8fc4...146
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #20 Skrevet 7. mars 2016 Gleder meg til påske! Da skal langdistanse kjæresten min komme på besøk i noen dager. Har ikke sett han på lenge så det blir deilig. Ellers gleder jeg meg til å bli ferdig å flytte neste helg. Slitsomt å flytte med både barn og dyr.. Anonymous poster hash: b9282...810
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #21 Skrevet 7. mars 2016 Ser frem til veldig mye nå. Vi har endelig kjøpt oss hus som vi tar over om et par uker. Til sommeren kommer barn nr 3. Jeg ser virkelig frem til denne sommeren her, og årene fremover. Anonymous poster hash: 82757...8e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå