Gå til innhold

Dere som var så spendte på pilotfruebryllupet

Anbefalte innlegg

Skrevet

https://vimeo.com/157634669

😂, morsomt tema -tror ikke jeg vill hatt en slik brudgom i den drakta hele dagen -men søtt at han gjorde det for sin kone *wipped*

Anonymous poster hash: 73c14...b30

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk med meg oppstyret og forventet skikkelig take of, men jeg ble faktisk skuffet over kjolen hennes, hans drakt og temaet... var så hauset opp så ligna det på billige karnevalkostymer...

Jeg håper jo de følte seg skikkelig fine og hadde en flott dag med masse gode minner, så har jeg lært at selv glossye pilotfruer bare er mennesker som deg og meg.

Anonymous poster hash: 17a6d...dc4

Skrevet

Syns bryllupet og kjolen var kjempe fin, kunne gjerne giftet meg i samme stil på et slott dersom pengepungen var litt større :)

Anonymous poster hash: 78a87...abd

Skrevet (endret)

77 visninger og tre svar hvorav ett er et metasvar - jeg tror ikke det var spesielt mange som var sykt spente på akkurat det bryllupet ditt, nei.

Endret av sug lut
Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Var det noen som var spendte på det bryllupet? Bortsett fra gjestene , selvfølgelig.

Skrevet

Kjolen var veldig lik sin askepott sin på ballet. Flott brud. Spesielt og koselig tema. Uvanlig ja men så lenge brud og brudgom er fornøyd så er det vel greit.

Anonymous poster hash: dcb9f...30b

Skrevet

77 visninger og tre svar hvorav ett er et metasvar - jeg tror ikke det var spesielt mange som var sykt spente på akkurat det bryllupet ditt, nei.

?

Skrevet

Jeg holdt på å dø av latter når jeg så videoen første gang 😂 Ikke at jeg vil se den igjen (for langdryg var den)

Har aldri lest bloggen heller med mindre det har logget noe her eller på nettavisen

Hi

Skrevet

Jeg holdt på å dø av latter når jeg så videoen første gang Ikke at jeg vil se den igjen (for langdryg var den)

Har aldri lest bloggen heller med mindre det har logget noe her eller på nettavisen

HiAnonymous poster hash: 73c14...b30

Hvorfor holdt du på å dø av latter, syns ikke den var spesielt humoristisk?

Og dersom du ikke leser bloggen hennes hvorfor poster du et innlegg om bryllupet da?

Anonymous poster hash: 78a87...abd

Skrevet

Vel det var på godkveldnorge så jeg søkte det opp. Jo videoen var langdryg men bryllupet ble jeg så pinlig berørt av at jeg lo (litt slik helt perfekt humor) bare at dette var ekte 😂👍🏼

Skrevet

Omg!!!!! Den første kvelden så litt morsom ut, tenkte jeg. Askepott-utkledningsfest. Ikke noe jeg selv ville funnet på, men hvorfor ikje. Men bryllupsdagen, fy fabelaktig tights! Hvordan kunne han gifte seg i DET antrekket.

Må si jeg lo høyt

Anonymous poster hash: 5e7e6...620

Skrevet

Syns det så ut som et fantastisk bryllup fra begynnelse til slutt jeg. Nydelig brudepar😍

Anonymous poster hash: f22a6...cc1

Skrevet

herregud så teit,men nydelige mennesker

Skrevet

Det er noe av det mest selvhøytidelige og smakløse jeg har sett på lang tid. Hjelpe meg. Og mannen i tights? Herre min. La fotografen filme seg mens man tar selfie med falskt smil er jo også en høydare😀

Skrevet

Oi! Det var pompøse saker!

Stakkars gjestene. Her var det mye press på antrekk og kostymer.

Takke meg til låvebryllup med løsere snipp.

For å si én positiv ting, så var kjolen hennes i seg selv nydelig :)

Anonymous poster hash: 8187b...5c7

Skrevet

Vi giftet oss på det samme slottet. Koselig å se stedet igjen. Mannen hadde ikke tights, da🙂🙃

Anonymous poster hash: f0451...46c

Skrevet

Er det i Sverige?

Skrevet

Han er jo egentlig en tøff kar med ett stort hjerte. Tydelig at her har han latt seg overtale.. Jeg likte kjolen hennes, men han så helt latterlig ut! Hele temaet ble bare pinlig og passer for 6 åringer som leker bryllup.

Anonymous poster hash: 00d47...554

Skrevet

Jeg hadde sett bloggen hennes en gang tidligere, men ikke mer før nå etter bryllupet. Jeg synes det var ganske søtt jeg da. 

Anonymous poster hash: b44c3...135
Skrevet

Er det ikke litt artig at noen tørr å være litt barnslige og at ikke alle må være vanlige og a4 hele tiden da? Skjønner det finnes en mellomting, men det var nå litt artig og :) 

Skrevet

Er det ikke litt artig at noen tørr å være litt barnslige og at ikke alle må være vanlige og a4 hele tiden da? Skjønner det finnes en mellomting, men det var nå litt artig og :)

Har en sterk følelse av at ikke dresskoden er et utslag av barnslighet og moro!
Skrevet

Er det ingen som ser tvers igjennom at dette er et PR stunt for å komme i de store avisene? Jeg lukter det langveis fra.

Anonymous poster hash: 81903...1f9
Skrevet

Er det i Sverige?

Ja. Thorskogs slott. Supert sted for bryllup.

Anonymous poster hash: f0451...46c

Skrevet

Er det ingen som ser tvers igjennom at dette er et PR stunt for å komme i de store avisene? Jeg lukter det langveis fra.

Anonymous poster hash: 81903...1f9

spiller det noen rolle hvorfor de gjør det da? artig likevel.

Jeg kommer ikke til å begynne å lese bloggen bare fordi de hadde et annerledes bryllup. 

Skrevet

Shit, det var grusomt harry- men så ut som de koste seg. Litt likt bryllupstema som trippelmorderen Kristin Orderud😂

Anonymous poster hash: d3966...bbf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...