Gå til innhold

Noen som har vært på Kypros, Fig Tree bay med barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ok?

Anonymous poster hash: dc377...70d

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vi koste oss der da jeg var 10 år og to yngre søsken på 6 år og 9 mnd :)

Det er riktig nok 20 år siden... 😂

Endret av Håpefull86
Skrevet

Vært der 12 år på rad. Skal dit for trettende året nå til sommeren. Fantastisk plass.

Hvilket hotell skal dere på?

Anonymous poster hash: 22a22...d0c

Skrevet

Vært der 12 år på rad. Skal dit for trettende året nå til sommeren. Fantastisk plass.

Hvilket hotell skal dere på?

Er det en grei plass å reise med store barn også ? 12-17 år. Hoteller å anbefale i såfall ? Vi liker å ha gangavstand til sentrum med restauranter og gjerne havutsikt fra hotellbalkongen 😊

Anonymous poster hash: 60e39...b53

Skrevet

Nausicca Beach er kjempefint for barnefamilier

Du kan se det på www.startour.no

Anonymous poster hash: f176b...f2d

Skrevet

Vi bodde på Althea Beach hotell. Nydelig hotell med flotte bassengområder og en egen liten strand. Det ligger veldig usentralt og har så og si ingen restauranter i gåavstand med mindre det er kommet det de siste årene siden vi var der men allinclusive på hotellet var fantastisk. Flott for både barn, ungdom og voksne vil jeg si

Anonymous poster hash: eeedf...f30

Skrevet

Fig tree bay er litt lureri hvis du ikke er kjent der. Den fine lange krystallklare stranda ligger ikke i fig tree bay, men på siden av og kalles flamingo Beach tror jeg. Fig tree bay har bare små kjedelige strender.. men reisebyråene viser den store fine stranda når man bestiller i fig tree bay. Det går an å gå mellom (tar ca.2 timer) eller ta buss da. Jeg ville passet på så jeg havnet ved den fine stranda.

Anonymous poster hash: 2ff1f...9fe
Skrevet

Meg som har vært der 12 ganger: Vi er alltid på Althea. Kjempe fint leilighetshotell. Hyggelige ansatte, god mat, fine bassenger (3 stk) og hyggelig liten strand.

Det er et sentrum ca 5 min å gå fra hotellet. Her er det butikker og mange gode restauranter. Vi gleder oss til ny tur dit i sommer.

Skrevet

Forøvrig så står det på nett/katalog at Althea ligger i Fig Tree Bay. Dette stemmer ikke. Det er 3 km fra Althea til Fig Tree Bay. Althea ligger i Pernera.

meg som har vært der 12 ganger.

Skrevet

Var der, det var kjempefint. Bodde på Nausicca Beach, og det gjør jeg ikke igjen. Nedslitt og elendig, kakerlakker på badet. Bassenget var så kontaminert at de vurderte (!) å stenge det, men gjordet det ikke. Men det var kjempefint å bade i sjøen der, trapper ned til vannet. Stranda var også herlig, og billig leie av solsenger. Ville vurdert Capo Bay om jeg skulle dit igjen, det så bra ut. 

Skrevet

Var der, det var kjempefint. Bodde på Nausicca Beach, og det gjør jeg ikke igjen. Nedslitt og elendig, kakerlakker på badet. Bassenget var så kontaminert at de vurderte (!) å stenge det, men gjordet det ikke. Men det var kjempefint å bade i sjøen der, trapper ned til vannet. Stranda var også herlig, og billig leie av solsenger. Ville vurdert Capo Bay om jeg skulle dit igjen, det så bra ut.

Tror dette stedet skal være nyoppusset til 2016 sesongen hvis jeg ikke husker helt feil....

Anonymous poster hash: 91f9d...188

Skrevet

Var der, det var kjempefint. Bodde på Nausicca Beach, og det gjør jeg ikke igjen. Nedslitt og elendig, kakerlakker på badet. Bassenget var så kontaminert at de vurderte (!) å stenge det, men gjordet det ikke. Men det var kjempefint å bade i sjøen der, trapper ned til vannet. Stranda var også herlig, og billig leie av solsenger. Ville vurdert Capo Bay om jeg skulle dit igjen, det så bra ut.

Tror dette stedet skal være nyoppusset til 2016 sesongen hvis jeg ikke husker helt feil....

Anonymous poster hash: 91f9d...188

Ja, Nausicaa er nyoppusset til sesongåpning april 2016.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...