Gå til innhold

Ferdig med Gutta i trehuset - Hva nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

8-åringen min har aldri vært spesielt interessert i lesing, men så oppdaget han nylig Gutta i trehuset, og slukte alle bøkene på en gang. Nå har jeg selvsagt lyst til at han skal holde på lesegleden og fortsette å lese, men jeg aner ikke hva jeg skal tilby ham! Forslag? Hva har slått an hos deres barn?

Anonymous poster hash: 34315...cbf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Timmy tid, en pingles dagbok.

Luridiumstyven

Ikke minst: kaptein supertruse

Anonymous poster hash: c0837...d9e

Skrevet

Min 9-åring elsker en pingles dagbok. Og han likte også gutta i trehuset tidligere 😊

Anonymous poster hash: c7443...5d1

Skrevet

8-åringen her i huset leser Kaptein Supertruse, han liker også veldig godt gutta i trehuset.

Skrevet

Gutten min er lesehest! :-) En pingles dagbok likte han godt. Kaptein Supertruse leste han da han var 6-7 år, men kjenner flere eldre som liker den også. Taynikma- bøkene var veldig populære en stund!

Nå leser han Harry Potter og Narnia- bøkene, men de er ganske tettskrevne og tykke og kanskje ikke midt i blinken hvis man ikke er veldig glad i å lese. 

Skrevet

Kaptein supertruse og Doktor Proktor-bøkene...

Anonymous poster hash: ebed2...68f
Skrevet

Gutten min er lesehest! :-) En pingles dagbok likte han godt. Kaptein Supertruse leste han da han var 6-7 år, men kjenner flere eldre som liker den også. Taynikma- bøkene var veldig populære en stund!

Nå leser han Harry Potter og Narnia- bøkene, men de er ganske tettskrevne og tykke og kanskje ikke midt i blinken hvis man ikke er veldig glad i å lese.

Harry potter har kommet ut i en mer barnevennlig variant. Dvs litt større skrift og illustrasjoner. Veldig fin bok 😊

Anonymous poster hash: c7443...5d1

Skrevet

Ny serie har nettopp kommet - miles og Niles.

Anonymous poster hash: 8f0d2...2ec

Skrevet

Timmy Tabbe

Anonymous poster hash: 05500...dfe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...