Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #1 Skrevet 6. mars 2016 Eldstemann våknet i dag med full låsning i nakken på høyre side. Han er helt hysterisk av smerte her nå, ligger på sofaen med varmepute og har fått paracet. Er det noe mer jeg kan gjøre? Smertene kommer i tak:( Anonymous poster hash: 1c7a9...f53
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #2 Skrevet 6. mars 2016 Huff. Hadde det mye som barn. Varme, smertestillende og pass på han ligger med god støtte i nakken. Rull et mykt teppe sammen og legg i nakkegropen slik at hele nakken er støttet og hodet vippes lit bakover. Ellers kan du massere den lett men da blir han vel enda mer hysterisk. Det må gå over av seg selv, og det skal sterke smertestillende til for å ta nakkesmerter. Stakkars, barndommens største mareritt for meg. Anonymous poster hash: bf7fe...a03
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #3 Skrevet 6. mars 2016 Huff. Hadde det mye som barn. Varme, smertestillende og pass på han ligger med god støtte i nakken. Rull et mykt teppe sammen og legg i nakkegropen slik at hele nakken er støttet og hodet vippes lit bakover. Ellers kan du massere den lett men da blir han vel enda mer hysterisk. Det må gå over av seg selv, og det skal sterke smertestillende til for å ta nakkesmerter. Stakkars, barndommens største mareritt for meg. Anonymous poster hash: bf7fe...a03 Kom på en ting som hjelper meg. Du bor ikke et sted med søndagsåpne innvandrerbutikker? Jeg ble tipset om chilliplaster som selges i slike butikker. De er ganske store så du kan dele de i to. Så trykker du på nakken og finner ut hvor smerten starter og slutter. (Ofte er det ved skulderblad og opp til nakken der hodeskallen begynner. Fest et halvt plaster på hvert endepunkt. Det vil da begynne å prikke og varme en behagelig følelse. Etter en time er hele senen varm og det lindrer smerten. Funker på all slags seneknute/strekk. Anonymous poster hash: bf7fe...a03
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #4 Skrevet 6. mars 2016 Huff. Hadde det mye som barn. Varme, smertestillende og pass på han ligger med god støtte i nakken. Rull et mykt teppe sammen og legg i nakkegropen slik at hele nakken er støttet og hodet vippes lit bakover. Ellers kan du massere den lett men da blir han vel enda mer hysterisk. Det må gå over av seg selv, og det skal sterke smertestillende til for å ta nakkesmerter. Stakkars, barndommens største mareritt for meg. Anonymous poster hash: bf7fe...a03 Kom på en ting som hjelper meg. Du bor ikke et sted med søndagsåpne innvandrerbutikker? Jeg ble tipset om chilliplaster som selges i slike butikker. De er ganske store så du kan dele de i to. Så trykker du på nakken og finner ut hvor smerten starter og slutter. (Ofte er det ved skulderblad og opp til nakken der hodeskallen begynner. Fest et halvt plaster på hvert endepunkt. Det vil da begynne å prikke og varme en behagelig følelse. Etter en time er hele senen varm og det lindrer smerten. Funker på all slags seneknute/strekk. Anonymous poster hash: bf7fe...a03 Takk for svar😊 Han har nå fått smertestillende som burde hjelpe litt, ligger i sofaen med god støtte i rygg og nakke og med varmepute på. Har også fått massert litt med en varmende gel så håper det hjelper litt. Bor ikke sånn at vi har søndagsåpne innvandrerbutikker, men skal gå innom til uken for å se etter chilliplaster. Takk for tips😊 Anonymous poster hash: 1c7a9...f53
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #5 Skrevet 6. mars 2016 Masser nakken med varmekrem. Anonymous poster hash: f6489...490
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #6 Skrevet 6. mars 2016 Noen steder har også helgetilbud med kiropraktor ved kriser. Ville tatt ham med til kiropraktor i morgen. Anonymous poster hash: 859f8...83c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå