Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #1 Skrevet 6. mars 2016 Sønnen vår på 12 er så bekymrer for at han er den eneste på sin alder som leker med lego. Flere med "store" gutter som syntes lego er gøy? Anonymous poster hash: 98b57...72e
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #2 Skrevet 6. mars 2016 På skolen har de et prosjekt for ungdomsskolen (First Lego league) hvor de lager legoroboter og svarer på forskningsspørsmål, nesten alle guttene ser ut til å ELSKE å holde på med denne byggingen, men jeg vet jo ikke om de holder på med det på fritiden, da. Anonymous poster hash: 1c315...e21
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #3 Skrevet 6. mars 2016 Min 14 år gamle nevø og kompisene hans leker med lego Anonymous poster hash: 0dcd7...28c
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #4 Skrevet 6. mars 2016 Nei, han gjør ikke det lenger, har ikke inntrykk av at vennene hans gjør det heller egentlig. Det hender de bygger litt med yngre søsken, hjelper de litt, men ikke på egenhånd. Anonymous poster hash: 43eea...bce
Mandala Skrevet 6. mars 2016 #5 Skrevet 6. mars 2016 Jepp,både 11- og 12-åringen leker med Lego. Hender 13-åringen slenger seg på også.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #6 Skrevet 6. mars 2016 Jepp. Har en 11åring som gjør det..alle kompisene også 😊 Mye avansert lego for store gutter faktisk Anonymous poster hash: 6fcf7...fb7
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #7 Skrevet 6. mars 2016 Nei, han gjør ikke det lenger, har ikke inntrykk av at vennene hans gjør det heller egentlig. Det hender de bygger litt med yngre søsken, hjelper de litt, men ikke på egenhånd. Anonymous poster hash: 43eea...bce Må slenge på at jeg overhodet ikke synes det er negativt at store gutter leker med lego altså, er jo en super aktivitet for litt tekniske gutter (fremtidige ingeniører kanskje?) Mine to gutter er ikke så tekniske på slike ting, de spiller fotball 4-5 ganger i uken og ellers er skateboard og sparkesykkel de store lidenskapene, det blir ikke mye tid til å sitte inne med lego. Er jo interessene som styrer dette. Anonymous poster hash: 43eea...bce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå