Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #1 Skrevet 6. mars 2016 Er det en smertefull prosedyre? Noen som kan fortelle meg litt hvordan det foregår? Etter to svangerskap med hyperemesis , orker jeg ikke bli gravid en gang til. Ønsker å ha et avslappet forhold til sex. Hva er sjansen for å bli gravid etter sterilisering? Anonymous poster hash: b8b21...ebe
februarprins2013 Skrevet 6. mars 2016 #2 Skrevet 6. mars 2016 Jeg har, er vondt bare den første dagen,men ellers går det veldig fint opplevde ikke noe ubehag ved sex, er veldig lite sjansen, 1 % eller no
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #3 Skrevet 6. mars 2016 Gikk helt fint, hadde en del luftsmerter i skuldrene, men var fint tilbake på jobb mandag etter inngrep fredag. Det er deilig å ikke være redd for å bli gravid, jeg har ikke angret ett sekund! Anonymous poster hash: a19dd...b5f
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #4 Skrevet 6. mars 2016 Litt uvitende her, men kommer man i overgangsalderen da? Her har mannen sterilisert seg etter mine to svangerskap med hyperemesis. Kunne godt gjort det selv også for sikkerhets skyld... Anonymous poster hash: b63e7...bab
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #5 Skrevet 6. mars 2016 Jeg måtte ha en kikkhullsoperasjon og steriliserte meg samtidig. Ble lagt inn kl 8 og skrevet ut kl 12, hentet barna på skolen kl 14 og livet gikk sin vante gang Kun litt sårt rundt navlen et par dager, og bittelitt luftsmerter i den ene skulderen (!) i maks 30 min tilsammen. Og til deg som lurte; nei, man kommer ikke i overgangsalderen Anonymous poster hash: b9200...71c
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #6 Skrevet 6. mars 2016 Men kan det ikke ha bivirkninger? Jeg tenker på å gjøre det, men et litt skummelt! Anonymous poster hash: 2ed9c...ff7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå