Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #1 Skrevet 6. mars 2016 Jeg har ingen tålmodighet igjen i forhold til barna. De er under 6 år begge to. Bare jeg hører ordet mamma øker pulsen. Jeg er så lei av å si ting 4-5 ganger før noe skjer, og å måtte heve stemmen. Jeg får hjertebank og føler jeg ikke får puste med det samme en av de ikke hører etter eller sutrer. De spiser meg totalt opp. Og dette Gjør meg til en elendig mor føler jeg. Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget egentlig. Men men... Anonymous poster hash: 1c320...85d
EnUndreneMor Skrevet 6. mars 2016 #2 Skrevet 6. mars 2016 Det er helt normalt og føle det slik av og til, og som mamma har man lov og bli sliten og lei, hadde vært værre om man aldri følte litt på dette. du har ikke mulighet å få barnevakt noen timer, en helg eller ei natt? slik at du kan sove deg opp litt og få litt alene tid? viktig med "meg tid" av og til også, ikke glemme seg selv
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #3 Skrevet 6. mars 2016 Helt normalt hi. Det er slitsomt med små barn i perioder. Jeg var til tider så lei av min egen stemme at jeg ble dårlig. Kom hit, nei ikke der, ikke rør den, gå forsiktig, ta på sko, ta på sko, kan du ta på sko? Har du tatt på sko? Hallo.. Sko! Kan du gjøre det? Sko? Nå? Kom da, du skal ta på sko. Kan du være så snill å komme, vi skal gå, kan du ta på sko? Nå? Skoooooo! (Så prøver jeg å være morsom) juhu... nå tar jeg skoene dine... se på mamma... de passer nesten, kom fort så ikke jeg tar dine og du må gå med mine.. (liten virkning på den hehe) HALLO! Jeg venter. Sko? Nå! KOM Å TA PÅ SKO! NÅ! Og dette var bare sko hehe... Så er det vaske hender, kle på, spise pent, sitte rolig, rydde, ikke hoppe i sengen, ikke søle osv osv. Alt jeg hørte av og til var min stemme, og jeg var så sliten så sliten. Men mest av alt var det gode klemmer, nusser, latter og lek. Noen dager er det vanskelig å se de fine tingene, (som det oftest er mest av) men de er der, og bedre dager ligger på lur De vokser til kjære hi og hverdagen blir lettere Anonymous poster hash: 5e126...568
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå