Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #1 Skrevet 6. mars 2016 Er så i tvil om jeg burde kjøpe en.. redd for at barnet Skal slutte å puste eller få hjertestans. . Anonymous poster hash: f895e...59d
Hjertefru Skrevet 6. mars 2016 #2 Skrevet 6. mars 2016 Tenker du hjertebrett for hjertekompresjon? For å legge under barnet?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #3 Skrevet 6. mars 2016 Nå er jeg litt usikker på jva du mener med hjertebrett, som helsepersonell er det den betegneslen vi bruker om et stivt brett vi hiver under pasienten i senga ved behov for hjertekompresjoner. Som mor trenger du ikke det. Hvis barnet mot all formodning skulle få hjtestans i senga, noe jeg ,å si deg er utrolig usannsynlig, løfter du barnet opp og legger det på gulvet ved siden av senga. Da har du et hardt underlag, og bedre arbeidsstilling for den som skal utføre kompresjonene. Anonymous poster hash: ed22b...7f4
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #4 Skrevet 6. mars 2016 Hun tenker nok på en alarm som går viss barnet slutter å puste? Hvor gammel er barnet ditt? Anonymous poster hash: ef820...008
soleia Skrevet 6. mars 2016 #5 Skrevet 6. mars 2016 Tenker du hjertebrett for hjertekompresjon? For å legge under barnet? Det er det eg og forbind med ordet, hjertefru, men Hi tenkjer kanskje på pustealarm til å legge under babyen i senga Slike alarmar er litt omdiskkuterte, og har visst nok ikkje effekt mot krybbedød. http://www.klikk.no/foreldre/helse/article761324.ece
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #6 Skrevet 6. mars 2016 Ettersom jeg har forstått er det vanlig med falsk alarm med slike hjertebrett, så angsten forverres istedenfor å gi trygghet. De er ikke anbefalt til friske barn. Anonymous poster hash: a9871...ac5
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #7 Skrevet 6. mars 2016 Hjertebrett eller pustealarm? Så lenge barnet er frisk og rask så er begge deler unødvendig Anonymous poster hash: cba52...fd3
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #8 Skrevet 6. mars 2016 Jeg har brukt sånn brett for å ha under madrassen til mine tre barn. Har aldri hatt falsk alarm annet enn en gang da batteriet var dårlig, og hvis jeg glemte å slå av etter å ha løftet barnet ut av senga. Sjekket selvfølgelig barnet flere ganger hver kveld likevel. Jeg hadde en bror som døde i krybbedød, og den forferdelige opplevelsen sitter enda. Tenker at det er bedre å sikre for mye enn for lite, da har jeg iallefall gjort mitt beste hvis uhellet skulle skje. Anonymous poster hash: eca63...882
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #9 Skrevet 6. mars 2016 uff, ikke ufør redselen din på barnet ditt Anonymous poster hash: 1de2b...f6b
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #10 Skrevet 6. mars 2016 Hjertebrett? Det har jeg aldri hørt om før!! Anonymous poster hash: 16fed...282
Gjest Antarctica Skrevet 6. mars 2016 #11 Skrevet 6. mars 2016 Hjertebrett? Det har jeg aldri hørt om før!! Anonymous poster hash: 16fed...282 Ikke jeg heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå