skjotta Skrevet 6. mars 2016 Forfatter #4 Skrevet 6. mars 2016 Pest eller kolera? Har alltid tenkt at pesten ville vært mitt førstevalg..
sug lut Skrevet 6. mars 2016 #5 Skrevet 6. mars 2016 Pest eller kolera? Har alltid tenkt at pesten ville vært mitt førstevalg.. Jeg har et problem med byllene.
skjotta Skrevet 6. mars 2016 Forfatter #6 Skrevet 6. mars 2016 Pest eller kolera?Har alltid tenkt at pesten ville vært mitt førstevalg.. Jeg har et problem med byllene. Selv synes jeg diaré er særdeles ubehagelig 😂
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #7 Skrevet 6. mars 2016 Begge er tabloidaviser. Eneste som kanskje duger er Aftenposten. Kanskje. Syns uansett det er tragisk hvor lite de fleste er interessert i verden og hva som skjer der. Anonymous poster hash: 42e43...cdb
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #8 Skrevet 6. mars 2016 Dagbladet. Føler det er mindre agurknytt og hakket mer seriøst. Anonymous poster hash: 034b0...46b
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #9 Skrevet 6. mars 2016 Leser begge, utrolig dårlige begge to Anonymous poster hash: 5cdae...c00
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #10 Skrevet 6. mars 2016 Begge er tabloidaviser. Eneste som kanskje duger er Aftenposten. Kanskje. Syns uansett det er tragisk hvor lite de fleste er interessert i verden og hva som skjer der. Anonymous poster hash: 42e43...cdb Samme her! Å lese VG eller DB er sidestilt med Se&Hør. Leser Aftenposten, Klassekampen eller Morgenbladet. Anonymous poster hash: 56816...f8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå