Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #1 Skrevet 6. mars 2016 Spiser vi 700-1000 gr grønnsaker hver dag får vi stor helsemessig gevinst. 500 gr er et minimum. Klarer du det? Anonymous poster hash: 6c0a0...df9
TinaK 1990 Skrevet 6. mars 2016 #2 Skrevet 6. mars 2016 Jeg spiser 600-800 g grønnsaker hver dag. Innimellom 1 kg. Spiser grønnsaker til absolutt alle måltider og det gjør barna og.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #3 Skrevet 6. mars 2016 Jeg spiser 600-800 g grønnsaker hver dag. Innimellom 1 kg. Spiser grønnsaker til absolutt alle måltider og det gjør barna og. Fantastisk! Det gjør jeg også. Hva føler du det gjør med deg og hvordan får du det til? Jeg spiser gjerne 300-400 gr rå grønnsaker til frokost, noe i smoothies, salat til lunsj og ovnsbakte til middag. Anonymous poster hash: 6c0a0...df9
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #4 Skrevet 6. mars 2016 Rå gulrot, kålrot og blomkål skåret opp og lagt i vann i kjøleskapet. Da blir det stort sett nok grønnsaker totalt... Anonymous poster hash: ef6af...c9b
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #5 Skrevet 6. mars 2016 Jeg spiser 600 gram grønnsaker og omtrent 400 gram frukt og bær daglig. Noen ganger mye mer og noen ganger mye mindre. Jeg spiser til gjengjeld lite kjøtt og meieriprodukter. Og lite halv og helfabrikat. Er slank, frisk, og har god score på alle blodprøver. Er også blodgiver, og har aldri måtte tatt jern selv om jeg spiser lite kjøtt. Får jern gjennom grønne grønnsaker og mye korn ettersom favorittfrokosten er en stor skål med forskjellige typer grøt og masse bær. Nam Anonymous poster hash: d16b2...721
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå