Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #1 Skrevet 6. mars 2016 Ser på finn.no at omtrent alle vogner med tre hjul betegnes som joggevogn. Men jeg ønsker en ordentlig joggevogn som er god til å ha på løpeturer. tips? Anonymous poster hash: e51a4...60b
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #2 Skrevet 6. mars 2016 Ren løpevogn eller en du kan kombinere med shopping? Jeg var med på løpevogn testing, Phil og Teds var den desidert beste. Den har lavt tyngdepunkt og er stødig. Ren løpevogn. Jeg valgte likevel britax B.O.B fordi jeg også ville bruke vognen litt mer, den har kurv under vogna og det hadde ikke førstnevnte. I tillegg lettere å feste stellebag på b.o.b. B.o.b er ekstremt godt dempet i forhold til de andre jeg forsøkte. Mountain buggy likte jeg ikke, synes den var skranglete. TFK er fin men jeg er ikke så høy så med kalesjen oppe er det ikke så god oversikt fremover, jeg følte heller ikke at prisen kunne forsvares, så bra er den ikke. Skal du se på løpevogn så er høyde viktig, vogna KAN tippe raskere så jo lavere barnet sitter jo bedre er det. Det er også forskjell på størrelsen på forhjulet, jo større jo bedre synes jeg. I tillegg sjekk om de tåler mye risting, min venninne hadde buggy og der tålte ikke det fremste hjulet løping på grus og i dumper, måtte reparere den, hun fikk da beskjed om at den ikke tålte SÅ røff behandling, og hun hadde bare løpt på grusveier. Anonymous poster hash: 354e3...b6e
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #3 Skrevet 6. mars 2016 Supert. Takk for tips. Anonymous poster hash: e51a4...60b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå