Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #1 Skrevet 6. mars 2016 Tips til konfirmasjonsgave til niesen min vær så snill. Og også hva slags kjole kan jeg ha, har ikke bunad og må ha ny kjole. Lang/ kort? Anonymous poster hash: c4bc6...d58
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #2 Skrevet 6. mars 2016 -Koffert -Stort smykkeskrin -Friluftsutstyr (sovepose, turskekk e.l) -Tidløst smykke (gullarmbånd e.l) -Penger Anonymous poster hash: 289bb...361
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #3 Skrevet 6. mars 2016 Takk for tips, flere? Og hva med kjole? Hva slags smykke er liksom tidløst da? Anonymous poster hash: c4bc6...d58
Jenny-penny Skrevet 6. mars 2016 #4 Skrevet 6. mars 2016 Spørs jo på pris da. Jeg er veldig glad i Edblad smykker, men de er ganske rimelige.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #5 Skrevet 6. mars 2016 Takk for tips, flere? Og hva med kjole? Hva slags smykke er liksom tidløst da? Anonymous poster hash: c4bc6...d58 En helt enkel gull- eller sølvlenke er tidløst. Anonymous poster hash: 4ed7e...ba0
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #6 Skrevet 6. mars 2016 smykke, bunadssølv, penger iforhold til kjole. Hva liker du, farge? snitt? ? Budskjett? Det burde være en kjole som ikke har dyp utringning. Anonymous poster hash: a3ede...74d
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #7 Skrevet 6. mars 2016 jeg ville nok personlig gått i noe slikt: https://www.zalando.no/frock-and-frill-cocktailkjole-dusty-rose-ff421c04a-j11.html Men det kommer jo veldig ann på smak, kroppsfasong, hva du liker. Anonymous poster hash: a3ede...74d
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #8 Skrevet 6. mars 2016 eller denne: https://www.zalando.no/esprit-collection-cocktailkjole-lilac-es421c0dc-i11.html Anonymous poster hash: a3ede...74d
Iiiiik Skrevet 6. mars 2016 #9 Skrevet 6. mars 2016 I de konfirmasjonene vi har vært, har de fleste møtt i knelange kjoler hvis de ikke har hatt bunad. Altså ikke lårkort og ikke helt side. Litt mer pyntet enn vanlige sommerkjoler. Jeg synes de rosa som ble vist frem var grusomme, ville aldri vurdert dem. Samtidig skjønner jeg at de er helt passe til anledningen og ville ikke tenkt over det hvis en gjest i konfirmasjon hadde på seg en sånn. Tidløse smykker er jo vanskelig, for det aller meste er preget av tiden. Perler til ørene, et gullarmbånd uten mye stash, et anheng med symbolverdi (jeg fikk f.eks en håndball til min konfirmasjon) kan kanskje være ideer. I forrige konfirmasjon jeg var i, fikk konfirmanten en reise av tanta si, de to skulle til London. Det fikk datteren min også av faren sin, en road trip i California. Konsertbilletter til noen hun er opptatt av? Koffert er også et godt tips.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #10 Skrevet 6. mars 2016 Koffert!! Anonymous poster hash: 5e670...14b
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #11 Skrevet 6. mars 2016 Tips til konfirmasjonsgave til niesen min vær så snill. Og også hva slags kjole kan jeg ha, har ikke bunad og må ha ny kjole. Lang/ kort? Anonymous poster hash: c4bc6...d58 Peng er kun dei vil ha. Anonymous poster hash: f1dac...0a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå