Gå til innhold

Når dere har gjort en tabbe... Ang reaksjon.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere gjør en tabbe, hvordan reagerer dere etterpå da? Tenker dere "jaja, shit happens" og så er det glemt i neste øyeblikk, eller går dere rundt og tenker og kverner i lang tid? Jeg er av siste slaget og blir helt nedbrutt. Skulle gjerne vært av den som tenkte "oi det var dumt, men slikt skjer". Dere som er slik, hvordan gjør dere det?!

Anonymous poster hash: f6ad9...82a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer helt an på hva det er. Åpenbart.

Anonymous poster hash: 2b2ef...3b6
Skrevet (endret)

Vanligvis legger jeg det fort bak meg, men det avhenger jo av konsekvensene det får

Endret av TPK
Skrevet

Det avhenger jo av hva det er. Hverdagstabber, som å glemme eller ødelegge noe, eller kanskje si noe dumt uforvarende legger jeg fort bak meg.

Skrevet

Når jeg grubler for mye prøver jeg å gjøre ting som distraherer meg. Bevisst tenke på andre ting, gjøre noe fysisk. Lese, se tv, ta en tlf til noen og skravle osv.

Anonymous poster hash: 6b1a0...10a
Skrevet

Det første slaget. Nesten for mye, så det skremmer meg litt iblant. Det siste halvåret har jeg ødelagt en bil ved å ikke skifte olje og glemt å sende meldekort, og dermed tapt 7500 kr. Begge deler var "jaja".

Anonymous poster hash: be787...66f

Skrevet

Komme Ann på hva slags tabbe

Flau tabbe- ler eller rødmer

Andre tabber- blir redd, klump i magen og overtenker, katastrofe tanker

Anonymous poster hash: d41a5...3e7

Skrevet

Sier som de fleste over her, det kommer an på hva det gjelder. Småflauser legger jeg raskt bak meg,men har også bitt flinkere til å legge bak meg større ting. Det nytter lite å gnage over ting som man ikke får gjort noe med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...