Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #1 Skrevet 6. mars 2016 Tenker og tenker. Han er virkelig perfekt på alle måter og jeg er heldig som har møtt han! Når vi har sex så er det også helt fantastisk. Problemet er at han sjelden har lyst. Vi har sex 1-2 ganger i uken.Sånn har det vært "lenge", enda vi bare har vært sammen i 7 måneder. Jeg har sluttet å ta initiativ fordi jeg alltid blir avvist. Jeg har snakket med han om dette noen ganger og sier blant annet at jeg ikke vil ta initiativ lenger før vi får sexlivet mer " i gang" og at jeg føler meg lite tiltrekkende. Han sier at han bare er sånn. Så hva gjør jeg? Setter pris på alt det andre og tar til takke med lite sex(for meg er det nærheten med sex det viktigste), eller skal jeg igjen si hvor mye dette plager meg og si at det ikke er nok? Jeg blir mer og mer usikker på meg selv pga dette. Anonymous poster hash: 7b2aa...c17
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #2 Skrevet 6. mars 2016 Jeg kunne ikke vært i et forhold med en mann som har så mye mindre sexlyst enn meg. Jeg hadde heller ikke orket at han tok så lite initiativ til nærhet ellers. Jeg tror ikke dette forholdet har noen fremtid selv om han er "perfekt" på alle andre måter. Om du blir i dette forholdet så vil du bare føle deg mer og mer avvist som kvinne og du har jo allerede (bare etter 7 måneder!) begynt å bli mer usikker på deg selv. Det gode i dette er at han er ærlig med deg, da kan du unngå å gjøre en feil. Innse at du ikke kan gjøre noe for å endre ham. Kan hende han en periode kan ta mer initiativ og ha mer sex fordi du ellers vil gjøre det slutt, men på sikt er det ikke noen løsning at han skal ha pliktsex med deg. Da blir han bare frustrer, kommer til å få avsmak fra sex. Dere burde fremdeles være i nyforelsketperioden og ha mye sex. Når det ikke er mer sex nå så kan du garantert regne med at det blir mye mindre etter hvert når forelskelsen gir seg... Var nok ikke dette du ville høre, men det er min mening. Jeg tror ikke dere har noen fremtid sammen :/ Anonymous poster hash: f9edf...44b
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #3 Skrevet 6. mars 2016 Sex 1-2 ganger i uka er like ofte som vi har og jeg er fornøyd med det. Har ikke lyst oftere. Er det så sjelden da? Anonymous poster hash: 236ba...c27
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #4 Skrevet 6. mars 2016 Jeg kunne ikke vært i et forhold med en mann som har så mye mindre sexlyst enn meg. Jeg hadde heller ikke orket at han tok så lite initiativ til nærhet ellers. Jeg tror ikke dette forholdet har noen fremtid selv om han er "perfekt" på alle andre måter. Om du blir i dette forholdet så vil du bare føle deg mer og mer avvist som kvinne og du har jo allerede (bare etter 7 måneder!) begynt å bli mer usikker på deg selv. Det gode i dette er at han er ærlig med deg, da kan du unngå å gjøre en feil. Innse at du ikke kan gjøre noe for å endre ham. Kan hende han en periode kan ta mer initiativ og ha mer sex fordi du ellers vil gjøre det slutt, men på sikt er det ikke noen løsning at han skal ha pliktsex med deg. Da blir han bare frustrer, kommer til å få avsmak fra sex. Dere burde fremdeles være i nyforelsketperioden og ha mye sex. Når det ikke er mer sex nå så kan du garantert regne med at det blir mye mindre etter hvert når forelskelsen gir seg... Var nok ikke dette du ville høre, men det er min mening. Jeg tror ikke dere har noen fremtid sammen :/ Anonymous poster hash: f9edf...44b Du sier bare det jeg tenker. Hvordan vil det være etter noen år når det er som dette når vi fortsatt skal være nyforelsket og ville ha hverandre hele tiden? Jeg vil jo, men ikke han. Anonymous poster hash: 7b2aa...c17
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #5 Skrevet 6. mars 2016 Sex 1-2 ganger i uka er like ofte som vi har og jeg er fornøyd med det. Har ikke lyst oftere. Er det så sjelden da? Anonymous poster hash: 236ba...c27 Jeg synes det er sjelden når forholdet er så nytt. Anonymous poster hash: 7b2aa...c17
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #6 Skrevet 6. mars 2016 Sex 1-2 ganger i uka er like ofte som vi har og jeg er fornøyd med det. Har ikke lyst oftere. Er det så sjelden da? Anonymous poster hash: 236ba...c27 Det er nok helt normalt. Men problemet oppstår når to partnere i et forhold har stor forskjell i sitt lystnivå. Om den ene ønsker sex daglig og den andre kan gå med på en gang i uken, kanskje to med litt masing, da sier det seg selv at det vil bli konflikter i forholdet på sikt. Og når man selv i nyforelsketperioden ønsker såpass "lite" sex, da blir det garantert aldri bedre i et forhold som har vart noen år. Kunsten er å finne noen med noenlunde lik sexlyst, tror jeg. Anonymous poster hash: f9edf...44b
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #7 Skrevet 6. mars 2016 Vi har vært sammen i 2 år. Vi begge har veldig lyst på hverandre fremdeles Har sex minst 1 gang hver dag. Høres ut som dette plager deg = tror ikke han er den rette for deg 😕😕 Anonymous poster hash: 69f41...013
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå