Gå til innhold

store mandler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min på 5 år har store mandler, men legen har hele tiden sagt at de går seg til! 

Han er nesten aldri sjuk, men blir han forkjøla tar det lang tid før han blir helt bra. 

Sliter med søvn der han våkner mange ganger om natten. Har litt dårlig uttale på enkelte ord. 

Noen med erfaring med fjerning av mandlene? 

Anonymous poster hash: 8892c...303
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen min fjernet først polyppene når han var 4, i håp om at mandlene skulle bevege seg litt bakover. Fjernet mandlene når han var 5.

Gikk helt fint. Spiste 6 brødskiver samme ettermiddagen. Var nok veldig glad for å ha god plass i halsen :)

Anonymous poster hash: 8f9a8...248

Skrevet

Min sjuåring har store mandler og legen vil ikke anbefale operasjon. Han har heller ikke mye halsbetennelser o.l. men er som din lenge forkjølet når han først er det.. og han har mye dårlig ånde. . Legen sier bare at de ikke opererer pga dårlig ånde..

Anonymous poster hash: 45096...db8

Skrevet

Sønnen min fjernet først polyppene når han var 4, i håp om at mandlene skulle bevege seg litt bakover. Fjernet mandlene når han var 5.

Gikk helt fint. Spiste 6 brødskiver samme ettermiddagen. Var nok veldig glad for å ha god plass i halsen :)

Han var forresten aldri syk, men de tettet nesten hele halsen

Skrevet

Begge mine jenter har fjernet mandler og polypper. De snorket ekstremt begge to og sov dårlig/hadde pustestopp på natta. Ingen av dem har vært mye syk. Snorkinga forsvant over natta etter operasjon og den nasale stemmen forsvant også. Ene var 2 år og 9 mnd, andre var akkurat 3 år.

Anonymous poster hash: c921a...ac4

Skrevet

Har en gutt på litt over 3 år med gigantiske mandler. Han sover dårlig, gjort det hele sitt liv, er mye forkjøla (men lite sjuk ellers), sikler mye og hører at det er trang baki der. Har ikke polypper, men legen mistenker falske mandler, så nå venter vi på innkallelse til operasjon. Skulle det vise seg under operasjonen at det ikke er falske mandler som er problemet, tar de mest sannsynlig mandlene istedenfor under operasjonen. Grunnen til at vi ikke er helt sikre på om det er falske mandler, er at det er så trangt baki der pga. store mandler. Vi har vært hos øre nese hals spesialist, så er han som har anbefalt og søkt om operasjon.

Anonymous poster hash: c6ead...2fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...