Gå til innhold

Dere som ikke er glad i mat...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags mat spiser dere i hverdagen? Er dere opptatt av at det skal være sunt? Lager dere variert og spennende mat?

 

Anonymous poster hash: 63673...710

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lager sunn mat fra bunnen til familien. Variert og med mye grønnsaker.

Er jeg alene spiser jeg knapt noe som helst: cottetschees eller knekkebrød.

Jeg er glad i mat, men klarer meg veldig fint veldig lenge på veldig lite. Det er kjedelig å lage mat, synes jeg.

Nyter i fulle drag når jeg spiser ute en veldig sjelden gang..

 

Anonymous poster hash: 12c09...2e6

Skrevet

Lager sunn mat fra bunnen til familien. Variert og med mye grønnsaker.

Er jeg alene spiser jeg knapt noe som helst: cottetschees eller knekkebrød.

Jeg er glad i mat, men klarer meg veldig fint veldig lenge på veldig lite. Det er kjedelig å lage mat, synes jeg.

Nyter i fulle drag når jeg spiser ute en veldig sjelden gang..

 

Anonymous poster hash: 12c09...2e6

Cottage cheese heter det!!

 

Anonymous poster hash: c2cb1...6ac

Skrevet

 

Lager sunn mat fra bunnen til familien. Variert og med mye grønnsaker.

Er jeg alene spiser jeg knapt noe som helst: cottetschees eller knekkebrød.

Jeg er glad i mat, men klarer meg veldig fint veldig lenge på veldig lite. Det er kjedelig å lage mat, synes jeg.

Nyter i fulle drag når jeg spiser ute en veldig sjelden gang..

 

Anonymous poster hash: 12c09...2e6

Cottage cheese heter det!!

 

Anonymous poster hash: c2cb1...6ac

På norsk heter det vel strengt tatt hytteost.

Pust med magen.

 

Anonymous poster hash: 52d35...fea

Skrevet

 

 

Lager sunn mat fra bunnen til familien. Variert og med mye grønnsaker.

Er jeg alene spiser jeg knapt noe som helst: cottetschees eller knekkebrød.

Jeg er glad i mat, men klarer meg veldig fint veldig lenge på veldig lite. Det er kjedelig å lage mat, synes jeg.

Nyter i fulle drag når jeg spiser ute en veldig sjelden gang..

 

Anonymous poster hash: 12c09...2e6

Cottage cheese heter det!!

 

Anonymous poster hash: c2cb1...6ac

På norsk heter det vel strengt tatt hytteost.

Pust med magen.

 

Anonymous poster hash: 52d35...fea

Nei, det står ikke hytteost på boksen.

 

Anonymous poster hash: c2cb1...6ac

Skrevet

 

 

 

Lager sunn mat fra bunnen til familien. Variert og med mye grønnsaker.

Er jeg alene spiser jeg knapt noe som helst: cottetschees eller knekkebrød.

Jeg er glad i mat, men klarer meg veldig fint veldig lenge på veldig lite. Det er kjedelig å lage mat, synes jeg.

Nyter i fulle drag når jeg spiser ute en veldig sjelden gang..

 

Anonymous poster hash: 12c09...2e6

Cottage cheese heter det!!

 

Anonymous poster hash: c2cb1...6ac

På norsk heter det vel strengt tatt hytteost.

Pust med magen.

 

Anonymous poster hash: 52d35...fea

Nei, det står ikke hytteost på boksen.

 

Anonymous poster hash: c2cb1...6ac

Og...? Det heter ostepop på norsk selv om det står cheese doodles på (noen av) pakken(e).

 

Anonymous poster hash: 52d35...fea

Skrevet

 

 

 

 

Lager sunn mat fra bunnen til familien. Variert og med mye grønnsaker.

Er jeg alene spiser jeg knapt noe som helst: cottetschees eller knekkebrød.

Jeg er glad i mat, men klarer meg veldig fint veldig lenge på veldig lite. Det er kjedelig å lage mat, synes jeg.

Nyter i fulle drag når jeg spiser ute en veldig sjelden gang..

 

Anonymous poster hash: 12c09...2e6

Cottage cheese heter det!!

 

Anonymous poster hash: c2cb1...6ac

På norsk heter det vel strengt tatt hytteost.

Pust med magen.

 

Anonymous poster hash: 52d35...fea

Nei, det står ikke hytteost på boksen.

 

Anonymous poster hash: c2cb1...6ac

Og...? Det heter ostepop på norsk selv om det står cheese doodles på (noen av) pakken(e).

 

Anonymous poster hash: 52d35...fea

Mener du seriøst at du sier at nå skal jeg ta meg litt hytteost?

 

Anonymous poster hash: c2cb1...6ac

Skrevet

Cottetschees. Jeg dævver.

 

Anonymous poster hash: 6d56f...670

Skrevet

 

 

 

 

 

Lager sunn mat fra bunnen til familien. Variert og med mye grønnsaker.

Er jeg alene spiser jeg knapt noe som helst: cottetschees eller knekkebrød.

Jeg er glad i mat, men klarer meg veldig fint veldig lenge på veldig lite. Det er kjedelig å lage mat, synes jeg.

Nyter i fulle drag når jeg spiser ute en veldig sjelden gang..

 

Anonymous poster hash: 12c09...2e6

Cottage cheese heter det!!

 

Anonymous poster hash: c2cb1...6ac

På norsk heter det vel strengt tatt hytteost.

Pust med magen.

 

Anonymous poster hash: 52d35...fea

Nei, det står ikke hytteost på boksen.

 

Anonymous poster hash: c2cb1...6ac

Og...? Det heter ostepop på norsk selv om det står cheese doodles på (noen av) pakken(e).

 

Anonymous poster hash: 52d35...fea

Mener du seriøst at du sier at nå skal jeg ta meg litt hytteost?

 

Anonymous poster hash: c2cb1...6ac

Kan dere ikke lage en ny tråd?

"Ting vi sier men som ikke står på pakken" ;)

Jeg skal være den første til å svare hehe

 

Anonymous poster hash: 81d24...962

Skrevet

 

 

 

 

 

Lager sunn mat fra bunnen til familien. Variert og med mye grønnsaker.

Er jeg alene spiser jeg knapt noe som helst: cottetschees eller knekkebrød.

Jeg er glad i mat, men klarer meg veldig fint veldig lenge på veldig lite. Det er kjedelig å lage mat, synes jeg.

Nyter i fulle drag når jeg spiser ute en veldig sjelden gang..

 

Anonymous poster hash: 12c09...2e6

Cottage cheese heter det!!

 

Anonymous poster hash: c2cb1...6ac

På norsk heter det vel strengt tatt hytteost.

Pust med magen.

 

Anonymous poster hash: 52d35...fea

Nei, det står ikke hytteost på boksen.

 

Anonymous poster hash: c2cb1...6ac

Og...? Det heter ostepop på norsk selv om det står cheese doodles på (noen av) pakken(e).

 

Anonymous poster hash: 52d35...fea

Mener du seriøst at du sier at nå skal jeg ta meg litt hytteost?

 

Anonymous poster hash: c2cb1...6ac

Mener du seriøst at du ikke skjønner at jeg kommenterte fordi jeg er drittlei av folk som svarer i tråder med å rette stavemåten til folk i stedet for å svare på temaet??!

 

Anonymous poster hash: 52d35...fea

Skrevet

 

 

 

 

 

Lager sunn mat fra bunnen til familien. Variert og med mye grønnsaker.

Er jeg alene spiser jeg knapt noe som helst: cottetschees eller knekkebrød.

Jeg er glad i mat, men klarer meg veldig fint veldig lenge på veldig lite. Det er kjedelig å lage mat, synes jeg.

Nyter i fulle drag når jeg spiser ute en veldig sjelden gang..

 

Anonymous poster hash: 12c09...2e6

Cottage cheese heter det!!

 

Anonymous poster hash: c2cb1...6ac

På norsk heter det vel strengt tatt hytteost.

Pust med magen.

 

Anonymous poster hash: 52d35...fea

Nei, det står ikke hytteost på boksen.

 

Anonymous poster hash: c2cb1...6ac

Og...? Det heter ostepop på norsk selv om det står cheese doodles på (noen av) pakken(e).

 

Anonymous poster hash: 52d35...fea

Mener du seriøst at du sier at nå skal jeg ta meg litt hytteost?

 

Anonymous poster hash: c2cb1...6ac

Mener du seriøst at du ikke skjønner at jeg kommenterte fordi jeg er drittlei av folk som svarer i tråder med å rette stavemåten til folk i stedet for å svare på temaet??!

 

Anonymous poster hash: 52d35...fea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...