Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #1 Skrevet 5. mars 2016 Kan jeg ha det...? Hun er 9 mnd.... eller bør jeg velge lilla? Hva ville du gjort? Anonymous poster hash: 619d4...792
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #2 Skrevet 5. mars 2016 http://www.torgunns.no/vare-merker/mini-a-ture/mini-a-ture-baby-vito-lysbla.html Tenker denne om dere gidder se Anonymous poster hash: 619d4...792
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #3 Skrevet 5. mars 2016 Den var nydelig Klart en jente kan ha lyseblå jakke, nesten så jeg ikke skjønner spørsmålet Anonymous poster hash: cb9ee...106
Mamma til 2 søte Skrevet 5. mars 2016 #4 Skrevet 5. mars 2016 (endret) Hvorfor skal du ikke kunne ha det? Jakka der passer bedre til jente synes jeg. Men 800kr? 😨 Veldig fin jakke da ☺ Endret 5. mars 2016 av Mamma til 2 søte
kvirrevittt Skrevet 5. mars 2016 #5 Skrevet 5. mars 2016 Altså, den er jo fin den, og passer veldig fint til jente. EG hadde berre ikkje gidda å tre ei jakke over hovudet kvar gong. Ei heller ha ei hette som ikkje kan takast av -spesielt til baby som gjerne sit ein del i vogna, eller som skal sove i vogna
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #6 Skrevet 5. mars 2016 Lyseblå til jenter er veldig pent Anonymous poster hash: a4c2e...165
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #7 Skrevet 6. mars 2016 Selvfølgelig kan jenter ha lyseblått. Sort og grønt også for den del. At du skal velge lilla bare fordi deet er jente er tullete. Om du syntes den lilla er finere kan du jo gjerne velge den på det grunnlaget. Men. Jeg hadde aldri giddi å bruke så mye penger på en vårjakke som blir vokst ut av så fort. Vi har hatt samme jakke her og er veldig fornøyd med den, men drøya det til hun ble mye større slik at hun kunne bruke den lenger. En vårjakke rekker man brått bare å bruke en håndfull ganger ellers er det for varmt eller kaldt, så blir ikke mye bruk for mye penger Anonymous poster hash: 106fc...ee9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå