Gå til innhold

hva leker deres seks/syv år gamle gutter med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min gutt leker liksom ikke lenger.. Hva skal jeg finne på til bursdagen hans? Han har alt av sportsutstyr..

Anonymous poster hash: 838cf...fc0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går mye i lego og andre byggesett, kler seg ut som superhelter, tegner, spiller fotball, spiller gjerne brettspill, leker med star wars sverd (fekter)......

Ute bygger de hytte, aker, går på ski

....

Skrevet

Lego, brettspill, sverd og beyblade. Men iPad er favoritten.

Ellers spiller han fotball og liker å gå på langrenn. Glad i å være ute.

Skrevet

Utelek, nerf, star wars, lego, zomlings, puslespill, brettspill, PlayStation. Ellers er det aking, ski nå, og sykle og sparkesykkel og trampoline til våren.

Anonymous poster hash: 5a5af...858

Skrevet

Utelek, lego, nerf, xbox, ipad, brettspill, eksperimentsett, klippe/lime/lage-ting-i-papp, hender han holder på med perler. 

Anonymous poster hash: 25021...8ab
Skrevet

Min gutt leker liksom ikke lenger.. Hva skal jeg finne på til bursdagen hans? Han har alt av sportsutstyr..

Plus plus

Lego

Leire

Tegning

Actionfigurer

Teip...

Elsker å bli lest for

Angry birds

Div actionhelt masker

Duplo (hadde vel ikke gitt det i gave, men han leker fortsatt masse med det)

Litt med Playmo

Vannpistoler (om sommeren)

Han leker egentlig med mye rart, feks en notatbok og diverse greier som er detektivutstyret hans, teiper sammen tegneblyanter til diverse. Noe av det beste han fikk til jul var hestra hansker som det gikk an å klatre med nå når det er kaldt og minions sengetøy.

Anonymous poster hash: e04b3...75e

Skrevet

Her går det i biler og lego.

Skrevet

Lego,

Brio,

Sverd

Anonymous poster hash: 7a55e...66a

Skrevet

Leker ikke lenger?? Oj....

Her er det mye Lego, tegning, figurer, bøker, uteleker og ja....mye Lego. Vi har playstation osv, men får maks 30 min i hverdagen og 30 min i helgene.

Anonymous poster hash: 1d236...a10

Skrevet

Leker ikke? Hva gjør han da? Spiller dataspill?

Vår gutt på 6:

Lego

Magnetbyghing( geomag)

Plusspluss

Spiller sjakk, uno

Elsker å bli lest for, og leser litt for oss.

Synger

Biler

Uteleker

Også litt nintendo, ipad og tv titting. Men der setter vi grenser.

Har opplevd at han ble litt for spillegal,

( ikke ville gjøre noe annet enn å spille) da ble det spillenekt en uke. Det fungerte bra.

Anonymous poster hash: 7191a...bfe

Skrevet

Hva gjør han da? 😳 Her går det i lego, trash pack, tegne, pusle, nurf, utelek(vi teller ned dagene til trampolinesesong; da bor han der😉), kindereggleker ute i sandkassen og favoritten: lek med kompiser i gata.

Skrevet

Lego

Brettspill (sjakk, stigespill, uno, ludo og diverse)

Lese bøker

Robot hund

Diverse små figurer

Tegner mye og liker og lage ting (sage spikre) perle, veve klippe og lime

Har et stort spillbord som er veldig populært med fotballspill, hockey og airhockey.

Ute liker han trampoline, sykkel, sparkesykkel, fotball, ake.

Skrevet

Leker mye med laserfelle han fikk til jul. Ellers Lego, playmo, perler, puslespill, kortspill. Og selvsagt minecraft på Playstation 😂

Anonymous poster hash: 33c92...842

Skrevet

Duplo lego playmo plastikdyr bygger hytte ute og inne tegner med kritt ute fotball leker med det meste 7 år

Saks lim papi maling gips leire etc.

Elsker å hjelpe til ute og i hagen ønsker seg egen spade , hage rive etc

Plus plus liker de fleste på barneskole aldre (hvertfall her)

Få spille på ipad max 1 time 2 ganger (faste dager og før kl 17) i uken. Ikke hver uke han huser det.

Anonymous poster hash: 0585c...d65

Skrevet

Han er ikke spesielt interessert i spilling. Han driver med hobbyaktiviteter, limer, klipper, har tusen ideer til hvordan han vil ommøblere på rommet sitt eller hvordan han skal lime igjen en skuff for å lure meg neste dag.. masse sånn spik og sprell.. men lite leking..

Skrevet

Sønnen min på 7,5 år leker ikke på samme måte lenger, han heller.

Det går mest i lego og fotballkort.. Og litt ps3 spilling før han legger seg (de får spille en time pr dag).

Ellers så er ungene mine mye ute. Det er aking og snøhyttebygging på vinteren, og mest fotball og sykling på sommeren, da bygger de også hytter og leker politi og tyv (har på uniformer med håndjern og sykler etter hverandre for å fange hverandre, hiver hverandre i fengsel osv), eller de bader. Ser at andre på samme alder leker mer enn ham og syns det er litt synd at han ikke lenger finner samme glede i det :(

Anonymous poster hash: 53ebb...08a

Skrevet

Lego. Lego. Lego 😃😃😃 legosamlingen har en verdi på maaaaange tusen. Elsker lego her i hus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...