Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #1 Skrevet 5. mars 2016 Tre uker igjen på jobb. TRE uker! Jeg, som vanligvis er arbeidsom og pliktoppfyllende holder på å stryke med... Jeg er SÅÅÅ lei Gi meg styrke - eller gode utholdenhetstips? Anonymous poster hash: 26dce...f88
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #3 Skrevet 5. mars 2016 Tre uker igjen til hva? Ferie? Permisjon? At du slutter? Anonymous poster hash: 8eeff...f8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå