Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #1 Skrevet 5. mars 2016 Barnet klager på at det gjør vondt. Legevakt i kveld/morgen? Eller gjøre noe selv og ringe lege på mandag? Anonymous poster hash: 04e42...3a1
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #2 Skrevet 5. mars 2016 Hvis den er så rød også når fingeren ikke holdes mot bordet, da ser det ut som en infeksjon. Rød, varm, hoven? Da ville jeg ringt legevakten i kveld for råd! Anonymous poster hash: 0dc06...848
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #3 Skrevet 5. mars 2016 Au! Stakkar, jeg ville nok ringt legevakt i kveld, den der blir vond å få sove med😟 Anonymous poster hash: 67a8f...48f
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #4 Skrevet 5. mars 2016 Hva har skjedd med den? Huff, jeg ville kontaktet legevakten når ungen sier det er vondt og fingeren ser sånn ut! Anonymous poster hash: 4d995...a5a
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #5 Skrevet 5. mars 2016 Det ville jeg absolutt ha fått noen til å se på raskt. Neglen ser helt knust ut, hva har skjedd? Ikke rart at det der gjør vondt.. Anonymous poster hash: 42713...20d
Puppen og lillemor Skrevet 5. mars 2016 #6 Skrevet 5. mars 2016 Nei! Ingen grunn til å dra på legevakta! Prøv med en desinfiserende krem av en eller annen type (f.eks bacimysin), og dekk godt til! Følg godt med.. Hvis det ikke blir bedre i løpet av en dag eller to, eller rødhetwn sprer seg videre oppover så tar dere en tur..
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #7 Skrevet 5. mars 2016 Sett fingeren i grønnsåpevann og se om dere får trekt ut noe verk på den måten. Hvis ikke ; ring legevakten, det der såg nemlig veldig vondt ut :-/ Anonymous poster hash: b02c2...7d4
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #8 Skrevet 5. mars 2016 Ja, ring legevakten. Stakkars liten.. God bedring❤️ Anonymous poster hash: a574f...b80
Cat.68 Skrevet 5. mars 2016 #9 Skrevet 5. mars 2016 Ring og be om råd. Hvis dem mener dete bør komme sier dem det,og mener dem det kan vente sier dem det. Men når det er sagt kan en innfeksjon fort bli verre. Ikke minst er det ille at hun skal ha vondt lengre en nødvendig hvis dem kan gjøre noe nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå