Gå til innhold

Gravid, blødning :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stod endelig med positiv test i går- etter to år med prøving!! Gleden er så stor at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.. Men I dag blør jeg litt og har hatt vondt i korsryggen. Jeg orker ikke tanken på å miste :-( vet ikke hva jeg vil med dette, men måtte bare få det ut. Tidlig graviditet er en ensom greie..

Anonymous poster hash: 78935...d79

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stod endelig med positiv test i går- etter to år med prøving!! Gleden er så stor at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.. Men I dag blør jeg litt og har hatt vondt i korsryggen. Jeg orker ikke tanken på å miste :-( vet ikke hva jeg vil med dette, men måtte bare få det ut. Tidlig graviditet er en ensom greie..

Er uke 5 i morgen forresten..

Skrevet

Uffda...så leit. Jeg har opplevd det samme..før det etter 4 år ble født en perfekt baby.

Blødning er som regel ikke et godt tegn...men det er samtidig ikke uvanlig å blø under graviditet.

Jeg krysser fingrene for at det bare er småblødning!

Anonymous poster hash: ded25...b7f

Skrevet

Jeg hadde en liten blødning på samme tid i dette svangerskapet. Ser ut til å gå bra, er i uke 19 nå. Men kan selvfølgelig være starten på en sa. Masse lykke til, krysser fingrene for at spiren klorer seg fast :)

Skrevet

Skal krysse fingrene for deg.

Husk at du kan gå til lege og få målt HGC om du er usikker. Da tar du blodprøve feks mandag og onsdag, og om tallet har doblet seg så kan du puste ut.

Lykke til. :)

Anonymous poster hash: 123dc...a42

Skrevet

Jeg blødde store (!) mengder av og på helt frem til uke 13. Både med smerter og klumper, men nå sitter jeg med stor kulemage og venter spent på at fødselen skal starte..  :) 

Så det er håp for at det går bra, veldig mange blør tidlig i svangerskapet! Krysser fingrene for deg  :hjerte:

Anonymous poster hash: bdb7f...fe6
Skrevet

Blødning trenger ikke bety at det går galt. Jeg hadde en liten blødning i uke 6 og en større i uke 8 med sterke murringer i ryggen. Blødde så daglig frem til uke 14. Er nå i uke 36. Så det gikk bare fint her. Ingen som vet hva blødningene skyldtes.

Gynekologen sa til meg at jeg ikke skulle bekymre meg så lenge jeg ikke fikk sterkere smerter og så lenge det ikke kom ut klumper.

Håper at det går bra for deg også. Håpet er i alle fall ikke ute selv om du har blødning.

Lykke til!

Anonymous poster hash: 29c1d...66e

Skrevet

Jeg har to barn og jeg har blødd i begge graviditetene! Første var ikke planlagt og jeg hadde uregelmessig mensen så jeg tenkte ikke over jeg kunne vert gravid engang. Fant det ut 3 mnd på vei...

Anonymous poster hash: 40ed2...1e4

Skrevet

Jeg har hatt tidlig blødning i alle mine svangerskap. Alle har 9 mnd senere resultert i er velskapt barn😉 Gå til legen å mål hcg åsså ny måling om noen dager. Ikke godt å gå rundt å lure!

Skrevet

Dere er gode<3

Skrevet

Jeg blødde begge ganger og det gikk bra! Jeg er gravid nå med tredjemann og blør også men alt står bra til så langt. Blødning må ikke bety noen ting! Slapp av!

Anonymous poster hash: cd399...1aa

Skrevet

Jeg har både hatt blødning hvor det har gått godt og 2 hvor det ble sa. De to hvor jeg mistet var jeg i 5. uke.. Forsinket mens kalte de det før testene var så sensitive som i dag..

Krysser fingrene for deg!

Anonymous poster hash: ea99a...519

Skrevet

Jeg blødde gjennom hele 1. trimester, og sitter nå her med en velskapt baby som har blitt to uker gammel. :) Ta en tidlig UL rundt uke 7, så får du bekreftet at det er liv, og du vil føle deg litt mer avslappet. :)

Anonymous poster hash: 8d210...4ce

Skrevet

Takk dere gode mennesker<3 tok hcg prøve i dag og skal inn igjen til onsdag.. Får svar på torsdag. Krysser fingrene for meg selv og lille spire..

Skrevet

Takk dere gode mennesker<3 tok hcg prøve i dag og skal inn igjen til onsdag.. Får svar på torsdag. Krysser fingrene for meg selv og lille spire..

Har du blødd noe mer da? Masse lykke til, håper den klamrer seg fast :)

Skrevet

Jeg har hatt blødninger alle 3 gangene jeg var gravid. Og 2 av 3 ganger gikk alt strålende

Det er kun en gang det var en ExU, men da hadde jeg smerter i høyre side på magen samtidig med blødningen.

De to andre graviditetene mine ligger og sover søtt I 2 etg, og en av de hadde jeg murringer og blødninger om hverandre igjennom nesten hele svangerskapet. Men ikke smerter som i vondt som jeg hadde ved Exu'en.

Og alle gangene startet de rundt uke 6 og fremover i flere uker.

Det er lurt for din del å få sjekket HCG, pass på at du blir fulgt opp fra legen skikkelig. :)

Lykke til, blødninger kan bære så mangt, mye endringer i slimhinner og alt når en går gravid.

Anonymous poster hash: fd285...0e4

Skrevet

Har hatt små blødning 3 ganger så langt. Viste seg å bare være tynne slimhinner. Er nå i uke 9+5. Krysser fingre og tær for deg <3. Selv forsøkt 7 år + på denne babyen. Og har vært livredd hele veien. Men ser ut til å gå. Takker for hver dag <3. Lykke til

Anonymous poster hash: 548f2...56a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...