Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #1 Skrevet 5. mars 2016 Vi skal ha dåp i slutten av mars og jeg aner ikke hva jeg skal ha på meg. Jeg har ikke bunad så må finne noe annet. Jeg er 170 høy og veier for tiden 70 kg. Føler meg ikke så veldig flott da jeg mangler en del kilo før jeg er tilbake på startnekt og syns derfor det er ekstra vanskelig. Noen som har noen tips? Anonymous poster hash: c750a...21d
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #2 Skrevet 5. mars 2016 Vi skal ha dåp i slutten av mars og jeg aner ikke hva jeg skal ha på meg. Jeg har ikke bunad så må finne noe annet. Jeg er 170 høy og veier for tiden 70 kg. Føler meg ikke så veldig flott da jeg mangler en del kilo før jeg er tilbake på startnekt og syns derfor det er ekstra vanskelig. Noen som har noen tips? Anonymous poster hash: c750a...21d Selected femme har mange nydelige, klassiske og enkle kjoler som kler de fleste fasonger😊 Anonymous poster hash: 375ed...6f2
Direkte Skrevet 5. mars 2016 #3 Skrevet 5. mars 2016 Vanskelig uten å vite kroppsfasong og hva du er ute etter. Vil du ha lang kjole, kort kjole, noe midt i mellom, med ermer, uten ermer, hva med utringing, hvilket snitt, osv. Zalando har mye forskjellig, og du rekker å få dem levert hvis du bestiller snart
bjørnen*i*det*blå*huset Skrevet 5. mars 2016 #4 Skrevet 5. mars 2016 Leter også etter antrekk til snuppas dåp i april. Har lydt på kjole, men hvordan gjør dere det med amming? Kan jo ikke bare dra opp kjolen og de fleste jeg har sett på kan man ikke dra ned heller..
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #5 Skrevet 5. mars 2016 Det er mange finne ammekjoler på mamalicious.com. Ellers har jeg tidligere ammet i kjoler som har ganske dyp utringning, og hatt en enkel singlet under som jeg drar ned. Anonymous poster hash: af228...93e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå