Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #1 Skrevet 5. mars 2016 Hadde du blitt sur/bekymret? Ser at kjæresten min søker opp xen sin stadig på Facebook.. Hva tenker man egentlig om det annet enn at han kanskje savner henne? Anonymous poster hash: a6e64...87c
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #2 Skrevet 5. mars 2016 Gjør jeg også. Bare nysgjerrig. Savner han overhodet ikke. Anonymous poster hash: e699a...cbc
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #3 Skrevet 5. mars 2016 Dette er nok på svartelisten til 80% av alle jeg kjenner. Kanskje din også? Jeg må i alle fall snoke litt innimellom På alt fra mine x'er, samboers x'er, gamle venner, Tanta til Beate osv Helt uten å være klar over det, kan jeg ha rotet meg så langt inn på Facebook i snokingen min at jeg til slutt ikke aner hvem sin side jeg er på eller hvordan jeg havnet der hehe... Jeg savner ikke xen min, så ikke derfor jeg snoker, bare over gjennomsnittet (eller helt gjennomsnittlig) nysgjerrig Anonymous poster hash: 546c6...6a1
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #4 Skrevet 5. mars 2016 Jeg er ofte innom siden til xen min. Helt ærlig så er det fordi jeg savner han ja. Det er 7 år siden det ble slutt og jeg har ny mann og barn, men han var en del av livet mitt i mange år og jeg er glad i han for den personen han er. Han er en flott fyr. Vi har begge gått videre, men likevel savner jeg han som person i blant. Er også nysgjerrig på hvordan det går med han osv. Utover det så snoker jeg på en del andre innimellom også som jeg ikke savner men gjør det kun fordi jeg er nysgjerrig. Anonymous poster hash: 33d75...d51
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #5 Skrevet 5. mars 2016 Jeg snoker av og til på eksen på fb, men aldri i verden at jeg vil ha han tilbake. Han var syk og farlig. Men jeg er jo litt nysgjerrig av og til. Anonymous poster hash: 9308f...a8a
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. mars 2016 #6 Skrevet 5. mars 2016 Jeg snoker noen ganger på de jeg var med før mannen. Har også snoket på mannens xer også faktisk. Har ikke lyst å være sammen med noen av dem. Er bare nysgjerrig.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #7 Skrevet 5. mars 2016 Jeg snoker på noen av mine ex`r. Vil ikke ha noen av de. Bortsett fra en kveld jeg kunne vel tatt hvem som helst. Og jeg snoker på kjæresten sin ex og kvinnlige venner. Anonymous poster hash: 44dcc...475
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #8 Skrevet 5. mars 2016 Jeg snoker også på Ex'er. Jeg savner han/de ikke. Må bare..... Anonymous poster hash: 3aa86...23f
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #9 Skrevet 5. mars 2016 Jeg snoker av og til på eksen på fb, men aldri i verden at jeg vil ha han tilbake. Han var syk og farlig. Men jeg er jo litt nysgjerrig av og til. Anonymous poster hash: 9308f...a8a Husk at når du snoker på ham så vil han trolig få opp deg som venneforslag, noe som kan gjøre at han begynner å fokusere på deg igjen.... kanskje ikke det du ønsker? Anonymous poster hash: 9ed2a...2ac
Gjest Antarctica Skrevet 5. mars 2016 #10 Skrevet 5. mars 2016 Jeg snoker av og til på eksen på fb, men aldri i verden at jeg vil ha han tilbake. Han var syk og farlig. Men jeg er jo litt nysgjerrig av og til. Anonymous poster hash: 9308f...a8a Husk at når du snoker på ham så vil han trolig få opp deg som venneforslag, noe som kan gjøre at han begynner å fokusere på deg igjen.... kanskje ikke det du ønsker? Anonymous poster hash: 9ed2a...2ac Alle venneforslagene er folk som har felles venner med deg. Ikke folk som snoker.
me_87 Skrevet 5. mars 2016 #11 Skrevet 5. mars 2016 Jeg søker opp eksen min også med jevne mellomrom,men savner han absolutt ikke! Hadde aldri i livet tatt han tilbake.
Mamma til 2 søte Skrevet 5. mars 2016 #12 Skrevet 5. mars 2016 (endret) Jeg snoker av og til på eksen på fb, men aldri i verden at jeg vil ha han tilbake. Han var syk og farlig. Men jeg er jo litt nysgjerrig av og til. Anonymous poster hash: 9308f...a8a Husk at når du snoker på ham så vil han trolig få opp deg som venneforslag, noe som kan gjøre at han begynner å fokusere på deg igjen.... kanskje ikke det du ønsker? Anonymous poster hash: 9ed2a...2ac Dette er jo feil ☺ Det er jo venner av dine venner som kommer opp som forslag. Spesielt om du har mange venner med samme venn f.eks. Edit: Det hørtes såååå rett ut oppi hodet mitt, men jeg skjønner ikke selv hva jeg har skrevet eller mente med det 😂 Endret 5. mars 2016 av Mamma til 2 søte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå