Gå til innhold

Om eg er blid og positiv og smiler til folk eg møter

Anbefalte innlegg

Skrevet

flørtar eg då? Eg er 34 år gammal, men innsåg plutseleg at eg ikkje veit kva flørting er...🙊 Eg smiler som regel alltid til folk og er blid og positiv, trur menn at eg flørtar med dei då? Eg har sjeldan følelsen av at folk flørtar med meg, men dei aller fleste er jo blide og hyggelige og smilende då☺.

Anonymous poster hash: 45bcd...813

Videoannonse
Annonse
Skrevet

flørtar eg då? Eg er 34 år gammal, men innsåg plutseleg at eg ikkje veit kva flørting er...🙊 Eg smiler som regel alltid til folk og er blid og positiv, trur menn at eg flørtar med dei då? Eg har sjeldan følelsen av at folk flørtar med meg, men dei aller fleste er jo blide og hyggelige og smilende då☺.

Jeg er som deg og jeg flørter ikke, jeg er hyggelig :)

Du vil alltid møte noen som er litt høy på seg selv som tror at alle som smiler flørter, men så la de tro det :) må jo være en god følelse for de :)

Jeg kan ikke flørte, men får høre at jeg er flørtete hehe...

Et sikkert tegn på at jeg liker en mann (likte, har samboer nå) var at jeg ikke smilte og ble fullstendig taus haha... klarte aldri å være meg selv med gutter jeg likte, ble fryktelig flau ;)

Anonymous poster hash: ba11b...da4

Skrevet

Jeg er som deg og jeg flørter ikke, jeg er hyggelig :)

Du vil alltid møte noen som er litt høy på seg selv som tror at alle som smiler flørter, men så la de tro det :) må jo være en god følelse for de :)

Jeg kan ikke flørte, men får høre at jeg er flørtete hehe...

Et sikkert tegn på at jeg liker en mann (likte, har samboer nå) var at jeg ikke smilte og ble fullstendig taus haha... klarte aldri å være meg selv med gutter jeg likte, ble fryktelig flau ;)

Anonymous poster hash: ba11b...da4

Haha, kjenner meg veldig igjen med det å bli taus og flau og dessuten veldig rosa, når eg traff menn eg likte 😂😂😂 var ikkje sånn med sambuaren då, kanskje difor vi er sambuarar😉.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...