Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #1 Skrevet 5. mars 2016 Når dere får gjester til middag...? Anonymous poster hash: 5d511...7f2
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #2 Skrevet 5. mars 2016 Tja, ildfaste former, fat, boller.. det jeg finner for godt der og da.. Anonymous poster hash: db9ec...52f
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. mars 2016 #3 Skrevet 5. mars 2016 Dersom det er en venninne, min far el. som er på middag en tirsdag blir det i grytene. Er det helgebesøk og vi har stelt i stand litt greit og kanskje litt ekstra legger jeg det noen ganger i fat eller skåler. Skjer sjelden.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #4 Skrevet 5. mars 2016 Alltid i/på div passende boller og fat, både til hverdags og fest. Eneste unntaket er saus til hverdags, det forblir som regel i kasserollen, men ikke alltid. Anonymous poster hash: f3f4f...a80
Syngensang Skrevet 5. mars 2016 #5 Skrevet 5. mars 2016 Julafta og til "finare" kalas har vi maten på fat og skåler. Er det vanlige middagar med foreldre og søsken blir servert i gryter.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #6 Skrevet 5. mars 2016 Til hverdags, eller hvis barna har besøk, i gryten/formen det er laget i. Til fint bruker vi serveringsfat. Anonymous poster hash: 5338c...e45
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #7 Skrevet 5. mars 2016 Til middels da? Et vennepar dere treffer et par helger i mnd? Jeg vil gå for serveringsfat/boller, men da blir maten så fort kald 😕 Anonymous poster hash: 5d511...7f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå