Gå til innhold

Hvordan kle babyen ute i dag Bergen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere på av yttertøy i Bergen i dag?

Skal ut på tur, og det er varmt, babyen er 8 mnd

Anonymous poster hash: f036d...8fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligge i vogn eller ut og krabbe? Ullundertøy rett i vognposen, kanskje to tynne lag ull, eller utedress hvis han skal leke.

Anonymous poster hash: d7bf9...e2b

Skrevet

Min er 10 mnd. Jeg hadde på ulldress innerst, en genser utenpå og en vindterdress ytterst (+lue, varme sokker osv) men det var litt tidligere i dag og solen var ikke ordentlig oppe. Tror jeg hadde tatt på det samme nå. Han sitter mest i vognen (med vognpose pga han sover der også) men kommer opp litt innimellom som oftest, så jeg må ha klær som kan passe både i vognposen og når han kommer opp :P Hehe. 

Skrevet

Hun skal være i vognen, har en ganske varm dunpose, og lammeskinn under. Oiii siste anonym, det der hørtes skrekkelig varmt ut. Jeg satt nettopp på verandaen i singlet

Anonymous poster hash: f036d...8fa

Skrevet

Min er 2 år nå da men om han var mindre ville jeg tatt på body og strømpebukse, også en litt tykk heldress i fleece. Min tåler ikke ull desverre ;) men han er veldig varm av seg så hadde ikke trengt mer på oppi vognpose i vognen. Men jeg hadde også alltid med ekstra klær som jeg kunne ta på om nødvendig, vi snakker jo om bergen :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...